In de HK FAQ was een klein foutje, wat snel te verhelpen was
Altijd goed dat oplettende users dergelijke zaken melden tenslotte zien 16000 meer dan 1
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
In de Algemene FAQ van PMG (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/202159/1?limit=25)
zit hetzelfde foutje:
zit hetzelfde foutje:
• In SU posten i.p.v. om een slotje vragen.
Als je vindt dat een topic op slot moet, zet dan een link naar de topic in Stoute Usertjes.
edit:
Indezelfde FAQ:[quote]
• Overclocking vragen gaan naar OCM.
Overclocken is bij Tweakers erg populair, en veel vragen zitten een beetje op het randje tussen PMG en OCM. Topics die puur over overclocken gaan zullen al snel naar OCM verplaatst worden.
[/quote]
Moet natuurlijk OCE zijn
Indezelfde FAQ:[quote]
• Overclocking vragen gaan naar OCM.
Overclocken is bij Tweakers erg populair, en veel vragen zitten een beetje op het randje tussen PMG en OCM. Topics die puur over overclocken gaan zullen al snel naar OCM verplaatst worden.
[/quote]
Moet natuurlijk OCE zijn
Nou moe je ophouden hoor 
Anders krijgt Jaymz stress
Anders krijgt Jaymz stress
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
D'r zijn er meer die niet geheel meer kloppen qua naamgeving van Fora.
Welke zeg ik natuurlijk niet
To Oscar:
Nope, forumfaq's zijn mijn zorg niet
Welke zeg ik natuurlijk niet
To Oscar:
Nope, forumfaq's zijn mijn zorg niet
Neh, nu ik toch bezig ben, ga ik ze allemaal wel even langs 
Gadget Talk FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/164408/1?limit=25)
Gadget Talk FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/164408/1?limit=25)
Ben best wel debiel bezig nuVoor de rest wordt het niet op prijs gesteld als je om slotjes gaat roepen en mensen op een flamende manier op hun fouten wijst; hier hebben we Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) voor in het leven geroepen.
Ach valt wel mee.Op maandag 29 april 2002 10:48 schreef JvH het volgende:
Ben best wel debiel bezig nu
Toevallig zijn mijn Initialen JvH, dus it makes sense
Kloontje??
SssssssssssssssstOp maandag 29 april 2002 10:59 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Kloontje??
NT FAQ (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/152460/1?limit=25) Zoek op SU/Stout Usertjes en gij zult vinden.
[edit] PNS --> SU/Stoute Users/Ans [edit]
Btw, als jullie me de pagina's kunnen mailen zodat ik ze kan bewerken, wil ik het best wel ff veranderen. Ik heb toch vakantie
HK FAQ is aangepast
Thanx voor het melden.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Verwijderd
dan heb ik er ook nog ééntje over de nieuwste med-post [topic=223979/1/100]
(nieuwste ban-richtlijnen)
[mierenneuk mode on]
1/2 daags tempban = Wordt uitgedeeld aan mensen etc
kan gelezen worden als HALFdaagse ban (schrijfwijze komt herhaaldelijk terug in de tekst)
Sturende Waarschuwingen kun je gebruiken voor
vanaf deze alinea lijkt de FAQ wel een handleiding voor mods geworden. steeds wordt in beschrijvende wijze gesteld over HOE dit moet worden verwerkt.
M.i. kan beter KUN JE gebruiken vervangen door WORDEN gebruikt; dan is het tegelijk overzichtelijker voor de user wat er gedaan wordt met deze info.
Ook mis ik in het geheel een verwijzing naar de bemiddelaar. Wanneer kan je wel en wanneer kan je niet gebruik maken van zijn inbreng.
[einde m.n. mode]
(nieuwste ban-richtlijnen)
[mierenneuk mode on]
1/2 daags tempban = Wordt uitgedeeld aan mensen etc
kan gelezen worden als HALFdaagse ban (schrijfwijze komt herhaaldelijk terug in de tekst)
Sturende Waarschuwingen kun je gebruiken voor
vanaf deze alinea lijkt de FAQ wel een handleiding voor mods geworden. steeds wordt in beschrijvende wijze gesteld over HOE dit moet worden verwerkt.
M.i. kan beter KUN JE gebruiken vervangen door WORDEN gebruikt; dan is het tegelijk overzichtelijker voor de user wat er gedaan wordt met deze info.
Ook mis ik in het geheel een verwijzing naar de bemiddelaar. Wanneer kan je wel en wanneer kan je niet gebruik maken van zijn inbreng.
[einde m.n. mode]
Nu we toch bezig zijn, in de SG FAQ staat ook een foutje:
De Crew:
Diadem: Moderator Wetenschap & Levensbeschouwing.
Tja, niet meer dus
De Crew:
Diadem: Moderator Wetenschap & Levensbeschouwing.
Tja, niet meer dus
Gadget Talk:
Voor de rest wordt het niet op prijs gesteld als je om slotjes gaat roepen en mensen op een flamende manier op hun fouten wijst; hier hebben we Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) voor in het leven geroepen.

[edit]
damn, deze was al gepost
Voor de rest wordt het niet op prijs gesteld als je om slotjes gaat roepen en mensen op een flamende manier op hun fouten wijst; hier hebben we Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) voor in het leven geroepen.
[edit]
damn, deze was al gepost

OH:
Ga niet in een topic om een slotje lopen roepen. Als jij denkt dat een topic fout is en gesloten of verplaatst dient te worden, meld dit dan in [forum= 26] (Meldpunt Forummisbruik).
volgens mij staat daar een spatie teveel en word het niet geparsed
Maar die mieren hebben nu genoeg geleden, stop nu ff met naar fouten zoeken
Ga niet in een topic om een slotje lopen roepen. Als jij denkt dat een topic fout is en gesloten of verplaatst dient te worden, meld dit dan in [forum= 26] (Meldpunt Forummisbruik).
JAAAHAAA, [vul-scheldwoord-in] wortelOp maandag 29 april 2002 14:35 schreef BrZ het volgende:
OH:
je vergeet nog iets... je naamOp maandag 29 april 2002 14:45 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
JAAAHAAA, [vul-scheldwoord-in] worteldat wist ik al
Als je algemeen drivers zoekt voor je kaart kan je als eerste even kijken op de volgende sites:
Oscar@Tweakers.net
ICQ 98387262
Bulldog
Bulldog@Tweakers.net
ICQ 37358296
Ik heb geen naam, mensen schoppen altijd tegen mn vuilnisvat aan als ze me nodig hebben.Op maandag 29 april 2002 14:48 schreef BrZ het volgende:
je vergeet nog iets... je naam
En nou opzouten!
[forum-tag] = aangepast overigens
Pagina: 1