Toon posts:

Wat is/wordt een goede XBOX adventure game?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een toffe adventure game kopen voor de xbox maar weet niet welke ik moet kopen of op welke ik moet wachten..

iemand suggesties?

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Wachten op Project Ego :9~

Op dit moment is er volgens mij alleen nog maar Azurik... als m'n 2 gratis games binnen zijn, kan ik je hier meer over vertellen ;)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is azurik niet zo gewelding.. heb een demo van gezien.. (non playable) maar zag er ook niet zo xbox uit..

maarjah.. kan natuurlijk een goed spel zijn..

wanneer komt project ego uit hiero?

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Project Ego wordt verwacht voor 27 September 2002

http://www.tothegame.com

Verwijderd

Topicstarter
The elder scrolls 3: morrowind lijkt me ook erg toff..

check hem hier.

http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,480241,00.html

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Lijkt me ook zeker wel tof, maarjah die komt ook op de PC. Ik ga toch liever voor de spellen die niet op de PC uitkomen.

Ik weet iig wel zeker dat Project Ego aan mijn collectie toegevoegd gaat worden. Al kunnen ze maar de helft realiseren van wat ze allemaal willen dan nog wordt het spel revolutionair imho

Verwijderd

Topicstarter
dat is zo.. project ego gaat gewoon heel goed worden..

jammer dat we even moeten wachten op meer games..

heb je trouwens al iets van microsoft gehoord? ik had mijn formulier via hun email gestuurd en kreeg afgelopen vrijdag te horen dat het maximaal 28 dagen zou duren.

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

nog nix gehoord, maarjah ik moet m'n formulier dan ook nog ff opsturen :9

Ik heb gekozen voor DOA3 en Azurik. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het 28 dagen gaat duren. Het lijkt me dat het binnen 2 weken wel afgehandeld kan zijn.

Verwijderd

Topicstarter
maakt me niet zoveel uit.. als er toffere spellen in de lijst komt dan neem ik die gewoon en stuur ik hem alsnog per post op.

gebruik je trouwens de rgb scart kabel voor de xbox? scheelt dit?

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Yup, ik gebruik de Advanced SCART kabel. De reden dat ik die gekocht heb, is omdat ik een DTS versterker heb en ik de X-Box hier uiteraard op aan wilde sluiten. Heb 'm dus niet gekocht vanwege het betere beeld dat ie zou geven.

Er zit trouwens wel verschil in het beeld met of zonder deze advanced scart. Ik had met de gewone kabel soms een beetje slecht beeld in PGR, maar met de advanced kabel is het beeld nu echt perfect. Als je het alleen voor het beeld doet, zou ik het iig niet adviseren, want dan is 40 euro toch wel erg prijzig. Erg schijnen trouwens al wel 3rd party advanced scart kabels te koop te zijn. Deze zouden iets van 10 of 15 euro kosten. Als je daar aan kunt komen dan zou ik het zeker wel doen, maar 40 euro voor alleen beeld vinnik persoonlijk te veel.

Verwijderd

Topicstarter
jep.. neem denkik een 3rd party.. heb met halo soms ook slecht beeld door die originele kabel.

Verwijderd

Ik las laatst ergens dat er een nieuwe sam&max uitkomt

dat lijkt me echt relaxt (-:

Verwijderd

En Broken Sword 3. :P

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Lijstje met alle adventures:

http://xbox.ign.com/genre_14.html

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Shenmue 2 >>> Daar zou ik op wachten :)
Pagina: 1