Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Half Life, surface tension

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ben er laat mee, maar er zijn ook zoveel goeie spellen te spelen.

Nu dus bezig met Half Life. Ik zit vast in het level surface tension, waar je in een steegje op een ladder moet zien te komen. Er staat een schuine plank onder waar ik niks mee kan. Vanaf een nabije kast springen lukt ook niet. Ik donder tegen de trap en kletter op de grond.
Help !! Ik wil het spel graag uit spelen.

Wie graaft er even in zijn geheugen??

Alvast bedankt :)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Plaats ff een screenshot van die plek, dan weet ik wel waar je bent, zo met die beschrijving niet :)

Al zal er wel een Half-life guru langskomen die heeel HL uit zn hoofd kent ;)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik weet dit absoluut niet zeker maar:

- is dit nadat je dwars door een raketten bebouw vol met tripwires via een lift naar beneden bent gegaan, dan langs een vrachtwagen naar buiten, waar er een tank/auto op je loopt te schieten? Dan komen er dacht ik wat alien schepen langs die die raket dinges in de verte opblazen. dat steegje kom je in via de achterkant, met links dus die trap, en die kast, en rechts een deur naar binnen toe.

Als dat waar jij zit daar, is -> ga rechts naar binnen, en ga naar boven. volgens mij moet je via het raam naar buiten, en dan kan je op een of ander manier via het dak ofzo naar de overkant komen.

Maar ik weet het echt niet meer eigenlijk.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Je moet via het raam het gebouw aan de overkant. Onder het raam zit een richel. Als je daar op springt kun je voorzichtig de hoek omlopen en kun je op de kist springen die in de steeg staat. Vandaar kun je weer op de ladder. Je moet tegen de ladder springen en meteen omhoog kijken en klimmen.

Als ik het goed herinner :)

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 22:59

Rexomnium

Vincam aut moriar

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 september 2000 16:38 schreef Romkabouter het volgende:
Je moet via het raam het gebouw aan de overkant. Onder het raam zit een richel. Als je daar op springt kun je voorzichtig de hoek omlopen en kun je op de kist springen die in de steeg staat. Vandaar kun je weer op de ladder. Je moet tegen de ladder springen en meteen omhoog kijken en klimmen.

Als ik het goed herinner :)[/quote]Daarna moetje op het dak zoeken naar een gat. Spring daarin en je bent in het gebouw. Als ik jou was zou ik daar wel voorzichtig zijn :P

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd

Haha, daar heb ik ook 10 minuten over staan peinzen. Idd gewoon FF vanaf de richel springen.

Verwijderd

Topicstarter
Thanx allemaal, ik ga het weer eens proberen...vanaf die kist springen is me nog niet gelukt, en ik heb toch al wat sprongen gemaakt in voorgaande levels....
Ga gewoon al jullie tips maar uitproberen;)
Pagina: 1