Post op +4 voor heroverweging!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Deze op +4 lijkt me een beetje overdone. Dit uit het Moleculaire motor topic.

Dit:
[offtopic]
iemand met 650 postings meer en 1,5jaar meer tweakerservaring is jou denk ik geen verklaring schuldig....
[offtopic]
in deze reactie vind ik overigens persoonlijk niet gepast en een verkeerde redenatie, zijn daar andere meningen over.

topicstarter heeft zelf al op dit nieuwsitem gereageerd en kan dus niet modden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op maandag 29 april 2002 08:36 schreef KexDaFlex het volgende:
Deze op +4 lijkt me een beetje overdone.
agreed and done for :)
Dit:
[..]

in deze reactie vind ik overigens persoonlijk niet gepast en een verkeerde redenatie, zijn daar andere meningen over.
Vind het persoonlijk ook niet echt gepast, dat soort reacties kun je imo beter over MSN/ICQ doen, als je ze al wilt uiten (superioriteitsgedrag is iets waar ik me mateloos over kan ergeren :{)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op maandag 29 april 2002 09:09 schreef Renegade het volgende:

...
Vind het persoonlijk ook niet echt gepast, dat soort reacties kun je imo beter over MSN/ICQ doen, als je ze al wilt uiten (superioriteitsgedrag is iets waar ik me mateloos over kan ergeren :{)
Bovendien kun je uit het feit dat iemand 650 reacties getypt heeft niet afleiden dat hij/zij het bij het juiste eind heeft. Dan heb ik het nog niet eens over de term "verklaring schuldig zijn" gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De reactie is offtopic en niet meer als dat.
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=508684 deze reactie is imo een flaimbate en het was niet handig om daar op te reageren.

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Ik heb dat gevoel juist andersom. Ik vind dat hij (DannyXP1600) best zijn twijfels mag hebben over het feit dat er een wetenschappelijke doorbraak is gedaan en dat dan iemand gaat roepen dat het oude koek is. Als vervolgens iemand je dan inderdaad ook OT gaat terugwijzen omdat de eerste al 650 keer gepost heeft dan vind ik dat onterecht en zelfs trollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

De 650 is idd een overbodige opmerking maar een troll zie ik er niet in.

Zal wel een andere (misschien niet zo bruikbare) techniek zijn
Onbehouwen gebracht, maar wel een reele mogelijkheid, zonder onderbouwing zie ik er geen bonuspunten in, maar een flame is het imo zeker niet.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1