Videokaart steeds bij de 70 graden.

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Mijn Powercolor Geforce 2 MX 200 zit steeds tegen de 70 graden aan. En zodra hij op 70 graden zit loopt hij vast. Ik heb er al een cooler op gezet omdat die er nog niet op zat, maar het heeft niks geholpen. Is er nog een andere oplossing om hem cool te houden?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Ik heb een geforce 2 die altijd rond 66 graden zat, had toen een goedkope voeding (300W), Enermaxje gekocht (350W) en temp zit nu rond de 56 graden.

Overigens gemiddelde van alle componenten is met 10 graden omlaag gegaan.

...

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

Op maandag 29 april 2002 08:19 schreef Mpdrichel het volgende:
Mijn Powercolor Geforce 2 MX 200 zit steeds tegen de 70 graden aan. En zodra hij op 70 graden zit loopt hij vast. Ik heb er al een cooler op gezet omdat die er nog niet op zat, maar het heeft niks geholpen. Is er nog een andere oplossing om hem cool te houden?
en hoe meet jij die waarde ? heeft die kaart een ingebouwde sensor en kan je dat uitlezen met software, of heb je zelf zo'n sensortje op de chip geplakt :?

* Yucko heeft nl. ook zo'n kaart en weet niet dat hij ook de temperatuur van dat ding kan aflezen

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Inderdaad en het lijkt me sterk dat een koeler niet helpt.

• Mpdrichel
MBM 5 meet 3 temperaturen en zover ik kan verzinnen is die derde voor mijn videokaart. Want als hij vastloopt bij 70 graden en ik restart mijn computer dan zegt hij dat de fout lag bij mij Geforce 2.

Verwijderd

MBM betekent Motherboard Monitor
en een videokaart is geen Motherboard :P

Verwijderd

Psies, MBM heeft nog geen ondersteuning voor temp sensors in nvidia videokaarten :{

Verwijderd

Volgens mij meet MBM standaart temp van: moederbord, cpu en voeding :?

• B1tchwax
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-01 08:31
klinkt als oudere Detonators onder Win XP.. ff updaten ;)

• Mpdrichel
Maar als ik nieuwere drivers instaleer dan geeft hij aan dat de drivers niet geschikt zijn voor mijn videokaart. Terwijl op de site staat van wel.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 16:19 schreef Mpdrichel het volgende:
Maar als ik nieuwere drivers instaleer dan geeft hij aan dat de drivers niet geschikt zijn voor mijn videokaart. Terwijl op de site staat van wel.
Jij draait zeker XP??
Die mekkert altijd over niet geschikte drivers (niet WHQL ofzo), niets van aantrekken en gewoon op de button "OK" klikken als hij vraagt of je toch de foute driver wilt installeren..

suc6 ;)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MBM geeft bij mij ook altijd 5 sensoren aan:

1x systeem temperatuur
2x cpu-temp
en 2 die altijd rond de 75 onder nul zitten

kortom niet alle sensoren zijn er ook echt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

Klopt ik heb ook zon 'spook'sensor altijd op -5 graden, zal wel die sensor zijn die via me modem contact maakt vanaf de noordpool :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1