Ik heb vanochtend vroeg Corel Photopaint 9 geinstalleerd op m'n Mandraak 8.2 met KDE 3.0 stable versie (texstar RPMs en gedeeltelijk zelf gecompileerd)
Maar nu m'n probleem: wanneer ik Photopaint start krijg ik een dialoogje met daarin een License Agreement, waarna ik de volgende melding krijg:
De enige menu entries die na het installeren erbij zijn gekomen zijn Apps -> CorelGraphics9 -> Utilities (map met daarin 'releasenotes'), CorelCity.COM en CorelPhotoPaint9
Verder is er niets te vinden over een of andere 'FontTastic' server en hoe ik die kan starten
Weet iemand hier iets meer van?
Maar nu m'n probleem: wanneer ik Photopaint start krijg ik een dialoogje met daarin een License Agreement, waarna ik de volgende melding krijg:
Ik heb nu al overal gekeken, gezocht (Google, GoT-search, etc) maar ik kan hier weinig over vinden..Unable to add FontTastic font server to the font path.
The font server is probably not installed or not running.
Correct the problem and try again.
[OK]
De enige menu entries die na het installeren erbij zijn gekomen zijn Apps -> CorelGraphics9 -> Utilities (map met daarin 'releasenotes'), CorelCity.COM en CorelPhotoPaint9
Verder is er niets te vinden over een of andere 'FontTastic' server en hoe ik die kan starten
Weet iemand hier iets meer van?