-=] Het grote Starcraft + BW topic [=-

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Alles is welkom, als het maar met SC te maken heeft. Ik heb nog wel wat tactics, maar die post ik strax wel (moet nu weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:44
mwah laat ik helpen het wat groter te maken, want het is nu nog niet echt groot :+
Wanneer komt starcraft 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee...ik weet wel dat ik SC nog praktisch elke dag speel. Helaas niet op b.net vanwege rare firewall bug :( Maar wel samen met een collega van me...de uitdagingen raken wel langzaam op. Twee tegen 6 computers op Killing Fields binnen de 15 minuten winnen, van dat soort potjes krijg je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk heel erg dat in "vlagen" gaat... oppeens hebben we het thuis weer geinstalleerd en zitten we het weer te spelen.. .. zo zijn er een paar spellen die ik waarschijnlijk over 2 jaar nog af en toe installeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Starcraft 2 komt toch niet uit?

Ik was iig 2 jaar geleden HEEL ERG SC VERSLAAFD en heb toen ook is gezocht naar een deel 2.

Volgens mij komt ie nie uit hoor. Het is teveel werk voor Blizzard om een nieuw deel te maken met rassen die zoveel op elkaar zijn afgesteld e.d.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:45
Op maandag 29 april 2002 10:12 schreef DeMoN het volgende:
Starcraft 2 komt toch niet uit?

Volgens mij komt ie nie uit hoor. Het is teveel werk voor Blizzard om een nieuw deel te maken met rassen die zoveel op elkaar zijn afgesteld e.d.
Teveel werk voor Blizzard?? Volgens mij maakt Blizzard er juist een sport van om van elk project veel werk te maken :P
De Warcraft serie berust toch op hetzelfde principe in deel 3 zitten zelfs 4 volken :) Die toch (blizzard kennende) ook wel heel goed op elkaar afgesteld zullen zijn.

Ik hoop echt dat je ongelijk krijgt. Na 3 jaar speel ik het spel nog steeds regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Starcraft OWned nog steeds, elke lan is het hier thuis welcome! Elke vakantie zit ik het online te gamen. Firewall bug?? Welke Firewall bug? Al mijn clients loggen hier vriendelijk in hoor.

Trouwens ff over sc 2!

Er waren rumors dat deel 2 zou komen maar die zijn nooit officieel bevestigd door blizzard. Maarja Iedereen die brood war heeft gespeelt en 1 van de missions binnen 20 mins heeft uitgeplayed -->bonusmission rook daar toch wel eits van een sequal ooit :)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 10:36 schreef MaDLiVe het volgende:
Starcraft OWned nog steeds, elke lan is het hier thuis welcome! Elke vakantie zit ik het online te gamen. Firewall bug?? Welke Firewall bug? Al mijn clients loggen hier vriendelijk in hoor.

Trouwens ff over sc 2!

Er waren rumors dat deel 2 zou komen maar die zijn nooit officieel bevestigd door blizzard. Maarja Iedereen die brood war heeft gespeelt en 1 van de missions binnen 20 mins heeft uitgeplayed -->bonusmission rook daar toch wel eits van een sequal ooit :)
blizzard : starcraft 2 gaat zeker nog wel komen maar we willen ons nu eerst concentreren op warcraft III en world of warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand screenies posten van BroodWar, ziet dit er erg anders uit dan de originele starcraft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 10:45 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Kan iemand screenies posten van BroodWar, ziet dit er erg anders uit dan de originele starcraft?
onder welke kuil kom jij vandaan :?

neej hij ziet er hetzelfde uit, alleen meer units en gebouwen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-10 20:54

admiral866

The King Personality Disorder

onder een kuil vandaan komen :?
:P

ojah hier nog ooit een paar screenies upgeload van een 1v7@huntz

http://www.cctech.nl/sc/1tvs7z@bgh
En hier nog een 1v7 game. maar dan de saves
En op hunters ipv Big game hunters [size=1dus niet oneindig geld[/size] :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen starcraft veel gespeeld, broodwar wel es van gehoord, maar nooit mn aandacht in gestopt :).

Sorry...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 10:46 schreef ReV3rEnD dit:

onder welke kuil kom jij vandaan :?

neej hij ziet er hetzelfde uit, alleen meer units en gebouwen etc
Ik heb Starcraft nachten en nachten gespeeld, maar Broodwars nooit aangeraakt. Heb er nooit zin aan gehad (nu wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:50

MaDLiVe

.-Observer-.

Op maandag 29 april 2002 11:09 schreef Spaceman_Spiff het volgende:

[..]

Ik heb Starcraft nachten en nachten gespeeld, maar Broodwars nooit aangeraakt. Heb er nooit zin aan gehad (nu wel).
Shame on you!!!

Als je de single player van SC heb geplayed kan je broodwar niet laten schieten!!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( /me is ashamed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Laatst online: 18:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 29 april 2002 09:58 schreef MrRudi het volgende:
Geen idee...ik weet wel dat ik SC nog praktisch elke dag speel. Helaas niet op b.net vanwege rare firewall bug :( Maar wel samen met een collega van me...de uitdagingen raken wel langzaam op. Twee tegen 6 computers op Killing Fields binnen de 15 minuten winnen, van dat soort potjes krijg je dan.
Probeer dan eens 1vs7 >:) Het is te doen, maar je moet wel snel klikken ;). Dat is nog de enige uitdaging bij Starcraft. Probeer eerst terran/protoss want daar gaat het het makkelijkst mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 16:56 schreef We Are Borg het volgende:

[..]

Probeer dan eens 1vs7 >:) Het is te doen, maar je moet wel snel klikken ;). Dat is nog de enige uitdaging bij Starcraft. Probeer eerst terran/protoss want daar gaat het het makkelijkst mee :)
1vs7 met Terran is goed te doen. Op Killing Fields is het wel lastig, maar met een goeie buildup is het te doen (krijg er meteen weer zin in :D) Protoss en Zerg is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik ben ook vreselijk fan van Starcraft. Ik heb 't laatst nog op m'n Thuisnetwerkje gespeeld, vet stoer. En als je van Starcraft houd meot je zeker Warcraft III proberen, die Night Elves zijn echt een krijsing tussen Zerg en Protoss. 't Heeft echt de gameplay van Starcraft. 't Proberen waard dacht ik zo, zeker spel om 50 euro aan uit te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killings fields ken ik niet... is dat toevallig dat (of een) level waar de AIs op maximaal staan?

Ik heb wel eens zoiets gespeeld met een paar anderen, na een paar uur spelen meer dan 9000 units de grond ingetrapt. Was zwaar moeilijk, maar erg koel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 17:14
Starcraft 2 komt zeker wel alleen het zal vast nog een tijdje duren, blizard kennende :) .
Naja... warcraft 3 is ook leuk :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Protoss heeft alleen 1 super groot voordeel. Kan je een drone van terran of zerg over nemen en dan 200 man extra erbij. Das wel minder, maar wel heel grappig als je met ruim 600 Man in je eentje een aanval doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 30 april 2002 17:45 schreef Terr het volgende:
Killings fields ken ik niet... is dat toevallig dat (of een) level waar de AIs op maximaal staan?

Ik heb wel eens zoiets gespeeld met een paar anderen, na een paar uur spelen meer dan 9000 units de grond ingetrapt. Was zwaar moeilijk, maar erg koel :)
Dat zal wel een aangepaste versie van Big Game Hunters zijn...met oneindig geld enzo. Leuk om hoge aantallen te halen enzo, maar de lol is er snel af. Killing Fields is een extreem groot veld (zonder mucho money) waar je je ook niet echt kan ingraven...vind ik het fijnste veld om tegen CPU je taktiek te optimaliseren. 1vs1 blijft uiteraard Hunter of Lost Temple favoriet.
Protoss heeft alleen 1 super groot voordeel. Kan je een drone van terran of zerg over nemen en dan 200 man extra erbij. Das wel minder, maar wel heel grappig als je met ruim 600 Man in je eentje een aanval doet >:)
Is inderdaad leuk voor een keer, maar ik speel de laatste tijd altijd op tijd (zo snel mogelijk). als je denkt dan nog tijd te hebben om een drone te stelen en een tweede ras helemaal op te bouwen...not :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Op dinsdag 30 april 2002 18:49 schreef MrRudi het volgende:

Is inderdaad leuk voor een keer, maar ik speel de laatste tijd altijd op tijd (zo snel mogelijk). als je denkt dan nog tijd te hebben om een drone te stelen en een tweede ras helemaal op te bouwen...not :D
Dat klinkt als een uitdaging >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of met zerg spelen, en dan alleen maar queens bouwen, en al broodlingend het veld uitspelen >:) ... spores en sunkens mogen natuurlijk wel, anders overleef je de eerste aanval van de computer niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een stackhacker gesloopt met starcraft me feels great 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 14:21:
Net een stackhacker gesloopt met starcraft me feels great 8)
Beetje oud topic ... en niet al te nuttige post :P

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:17
Dan maken we hier toch wat nuttigs van :)
Ik zag bij Dynabyte Starcraft én Broodwar samen voor 10 euro. Ik ga dus binnenkort maar eens wat geld uitgeven :P
Ik wou al een tijdje Starcraft kopen, maar ik vond 20 euro nog wat te duur, maar 10 euro is een perfect prijsje. Kan ik eindelijk eens het allom geprezen spel spelen :) (Ik heb 'm een paar keer bij een vriend gespeeld, meer niet :X)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel roelt zo hard ik vind hem echt zwaar de top blijven. Als ik net even een potje wc3 teveel gespeeld hebt ga ik altijd even een paar games sc doen :D
Pagina: 1