Alles is welkom, als het maar met SC te maken heeft. Ik heb nog wel wat tactics, maar die post ik strax wel (moet nu weg)
mwah laat ik helpen het wat groter te maken, want het is nu nog niet echt groot 
Wanneer komt starcraft 2?
Wanneer komt starcraft 2?
Verwijderd
Geen idee...ik weet wel dat ik SC nog praktisch elke dag speel. Helaas niet op b.net vanwege rare firewall bug
Maar wel samen met een collega van me...de uitdagingen raken wel langzaam op. Twee tegen 6 computers op Killing Fields binnen de 15 minuten winnen, van dat soort potjes krijg je dan.
Verwijderd
Ik merk heel erg dat in "vlagen" gaat... oppeens hebben we het thuis weer geinstalleerd en zitten we het weer te spelen.. .. zo zijn er een paar spellen die ik waarschijnlijk over 2 jaar nog af en toe installeer
Starcraft 2 komt toch niet uit?
Ik was iig 2 jaar geleden HEEL ERG SC VERSLAAFD en heb toen ook is gezocht naar een deel 2.
Volgens mij komt ie nie uit hoor. Het is teveel werk voor Blizzard om een nieuw deel te maken met rassen die zoveel op elkaar zijn afgesteld e.d.
Ik was iig 2 jaar geleden HEEL ERG SC VERSLAAFD en heb toen ook is gezocht naar een deel 2.
Volgens mij komt ie nie uit hoor. Het is teveel werk voor Blizzard om een nieuw deel te maken met rassen die zoveel op elkaar zijn afgesteld e.d.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Teveel werk voor Blizzard?? Volgens mij maakt Blizzard er juist een sport van om van elk project veel werk te makenOp maandag 29 april 2002 10:12 schreef DeMoN het volgende:
Starcraft 2 komt toch niet uit?
De Warcraft serie berust toch op hetzelfde principe in deel 3 zitten zelfs 4 volken
Ik hoop echt dat je ongelijk krijgt. Na 3 jaar speel ik het spel nog steeds regelmatig.
Starcraft OWned nog steeds, elke lan is het hier thuis welcome! Elke vakantie zit ik het online te gamen. Firewall bug?? Welke Firewall bug? Al mijn clients loggen hier vriendelijk in hoor.
Trouwens ff over sc 2!
Er waren rumors dat deel 2 zou komen maar die zijn nooit officieel bevestigd door blizzard. Maarja Iedereen die brood war heeft gespeelt en 1 van de missions binnen 20 mins heeft uitgeplayed -->bonusmission rook daar toch wel eits van een sequal ooit
Trouwens ff over sc 2!
Er waren rumors dat deel 2 zou komen maar die zijn nooit officieel bevestigd door blizzard. Maarja Iedereen die brood war heeft gespeelt en 1 van de missions binnen 20 mins heeft uitgeplayed -->bonusmission rook daar toch wel eits van een sequal ooit
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
blizzard : starcraft 2 gaat zeker nog wel komen maar we willen ons nu eerst concentreren op warcraft III en world of warcraftOp maandag 29 april 2002 10:36 schreef MaDLiVe het volgende:
Starcraft OWned nog steeds, elke lan is het hier thuis welcome! Elke vakantie zit ik het online te gamen. Firewall bug?? Welke Firewall bug? Al mijn clients loggen hier vriendelijk in hoor.
Trouwens ff over sc 2!
Verwijderd
Kan iemand screenies posten van BroodWar, ziet dit er erg anders uit dan de originele starcraft?
Verwijderd
onder welke kuil kom jij vandaanOp maandag 29 april 2002 10:45 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
Kan iemand screenies posten van BroodWar, ziet dit er erg anders uit dan de originele starcraft?
neej hij ziet er hetzelfde uit, alleen meer units en gebouwen etc
onder een kuil vandaan komen 

ojah hier nog ooit een paar screenies upgeload van een 1v7@huntz
http://www.cctech.nl/sc/1tvs7z@bgh
En hier nog een 1v7 game. maar dan de saves
En op hunters ipv Big game hunters [size=1dus niet oneindig geld[/size]
ojah hier nog ooit een paar screenies upgeload van een 1v7@huntz
http://www.cctech.nl/sc/1tvs7z@bgh
En hier nog een 1v7 game. maar dan de saves
En op hunters ipv Big game hunters [size=1dus niet oneindig geld[/size]
Verwijderd
Ik heb alleen starcraft veel gespeeld, broodwar wel es van gehoord, maar nooit mn aandacht in gestopt
.
Sorry...
Sorry...
Verwijderd
Ik heb Starcraft nachten en nachten gespeeld, maar Broodwars nooit aangeraakt. Heb er nooit zin aan gehad (nu wel).Op maandag 29 april 2002 10:46 schreef ReV3rEnD dit:
onder welke kuil kom jij vandaan
neej hij ziet er hetzelfde uit, alleen meer units en gebouwen etc
Shame on you!!!Op maandag 29 april 2002 11:09 schreef Spaceman_Spiff het volgende:
[..]
Ik heb Starcraft nachten en nachten gespeeld, maar Broodwars nooit aangeraakt. Heb er nooit zin aan gehad (nu wel).
Als je de single player van SC heb geplayed kan je broodwar niet laten schieten!!
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Probeer dan eens 1vs7Op maandag 29 april 2002 09:58 schreef MrRudi het volgende:
Geen idee...ik weet wel dat ik SC nog praktisch elke dag speel. Helaas niet op b.net vanwege rare firewall bugMaar wel samen met een collega van me...de uitdagingen raken wel langzaam op. Twee tegen 6 computers op Killing Fields binnen de 15 minuten winnen, van dat soort potjes krijg je dan.
Verwijderd
1vs7 met Terran is goed te doen. Op Killing Fields is het wel lastig, maar met een goeie buildup is het te doen (krijg er meteen weer zin inOp dinsdag 30 april 2002 16:56 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Probeer dan eens 1vs7Het is te doen, maar je moet wel snel klikken
. Dat is nog de enige uitdaging bij Starcraft. Probeer eerst terran/protoss want daar gaat het het makkelijkst mee
Ik ben ook vreselijk fan van Starcraft. Ik heb 't laatst nog op m'n Thuisnetwerkje gespeeld, vet stoer. En als je van Starcraft houd meot je zeker Warcraft III proberen, die Night Elves zijn echt een krijsing tussen Zerg en Protoss. 't Heeft echt de gameplay van Starcraft. 't Proberen waard dacht ik zo, zeker spel om 50 euro aan uit te geven
Verwijderd
Killings fields ken ik niet... is dat toevallig dat (of een) level waar de AIs op maximaal staan?
Ik heb wel eens zoiets gespeeld met een paar anderen, na een paar uur spelen meer dan 9000 units de grond ingetrapt. Was zwaar moeilijk, maar erg koel
Ik heb wel eens zoiets gespeeld met een paar anderen, na een paar uur spelen meer dan 9000 units de grond ingetrapt. Was zwaar moeilijk, maar erg koel
Starcraft 2 komt zeker wel alleen het zal vast nog een tijdje duren, blizard kennende
.
Naja... warcraft 3 is ook leuk
.
Naja... warcraft 3 is ook leuk
- We Are Borg
Protoss heeft alleen 1 super groot voordeel. Kan je een drone van terran of zerg over nemen en dan 200 man extra erbij. Das wel minder, maar wel heel grappig als je met ruim 600 Man in je eentje een aanval doet
Verwijderd
Dat zal wel een aangepaste versie van Big Game Hunters zijn...met oneindig geld enzo. Leuk om hoge aantallen te halen enzo, maar de lol is er snel af. Killing Fields is een extreem groot veld (zonder mucho money) waar je je ook niet echt kan ingraven...vind ik het fijnste veld om tegen CPU je taktiek te optimaliseren. 1vs1 blijft uiteraard Hunter of Lost Temple favoriet.Op dinsdag 30 april 2002 17:45 schreef Terr het volgende:
Killings fields ken ik niet... is dat toevallig dat (of een) level waar de AIs op maximaal staan?
Is inderdaad leuk voor een keer, maar ik speel de laatste tijd altijd op tijd (zo snel mogelijk). als je denkt dan nog tijd te hebben om een drone te stelen en een tweede ras helemaal op te bouwen...notProtoss heeft alleen 1 super groot voordeel. Kan je een drone van terran of zerg over nemen en dan 200 man extra erbij. Das wel minder, maar wel heel grappig als je met ruim 600 Man in je eentje een aanval doet
- We Are Borg
Dat klinkt als een uitdagingOp dinsdag 30 april 2002 18:49 schreef MrRudi het volgende:
Is inderdaad leuk voor een keer, maar ik speel de laatste tijd altijd op tijd (zo snel mogelijk). als je denkt dan nog tijd te hebben om een drone te stelen en een tweede ras helemaal op te bouwen...not
Verwijderd
Of met zerg spelen, en dan alleen maar queens bouwen, en al broodlingend het veld uitspelen
... spores en sunkens mogen natuurlijk wel, anders overleef je de eerste aanval van de computer niet eens
Beetje oud topic ... en niet al te nuttige postVerwijderd schreef op 14 March 2003 @ 14:21:
Net een stackhacker gesloopt met starcraft me feels great
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dan maken we hier toch wat nuttigs van 
Ik zag bij Dynabyte Starcraft én Broodwar samen voor 10 euro. Ik ga dus binnenkort maar eens wat geld uitgeven
Ik wou al een tijdje Starcraft kopen, maar ik vond 20 euro nog wat te duur, maar 10 euro is een perfect prijsje. Kan ik eindelijk eens het allom geprezen spel spelen
(Ik heb 'm een paar keer bij een vriend gespeeld, meer niet
)
Ik zag bij Dynabyte Starcraft én Broodwar samen voor 10 euro. Ik ga dus binnenkort maar eens wat geld uitgeven
Ik wou al een tijdje Starcraft kopen, maar ik vond 20 euro nog wat te duur, maar 10 euro is een perfect prijsje. Kan ik eindelijk eens het allom geprezen spel spelen

The devil is in the details.
Verwijderd
Dit spel roelt zo hard ik vind hem echt zwaar de top blijven. Als ik net even een potje wc3 teveel gespeeld hebt ga ik altijd even een paar games sc doen
Pagina: 1