The maze of galious remake 
[url=www.remakes.com\mog]MOG[/url]
[url=www.remakes.com\mog]MOG[/url]
[ Voor 195% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:42 ]
[ Voor 195% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:42 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk dat de versies op de C64 en de MSX ongeveer tegelijkertijd uitkwamen aangezien dit spel uit 1985 isOp maandag 29 april 2002 09:40 schreef MrRudi het volgende:
Ik heb m'n twijfels over het vrijgeven, maar ik moet zeggen dat het er leuk uit ziet. Slechte keus alleen om King's Valley te hernoemen naar een C64 klassieker.
Verwijderd
Het was alleen een compleet ander spelOp maandag 29 april 2002 09:49 schreef Courage het volgende:
[..]
Ik denk dat de versies op de C64 en de MSX ongeveer tegelijkertijd uitkwamen aangezien dit spel uit 1985 is![]()
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
* Kraak *Op maandag 29 april 2002 09:55 schreef MrRudi het volgende:
[..]
Het was alleen een compleet ander spel
Who is John Galt?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik wacht wel tot ie ook voor xp compatible is. Zoek ns op msx.pagina.nl daar vind je emu'sOp maandag 29 april 2002 15:52 schreef Blerk_NKK het volgende:
Er is ook een MSX emulator voor de PC, waarmee je o.m. de volledige originele versie van Kings Valley kunt spelen. Die werkt ook erg goed.
Zal ff kijken of ik de link nog kan vinden...
Verwijderd

http://nlmsx.generation-msx.nlOp maandag 29 april 2002 16:21 schreef EnTrancer het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ie ook voor xp compatible is. Zoek ns op msx.pagina.nl daar vind je emu's.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
[ Voor 184% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:43 ]
[ Voor 178% gewijzigd door Lars The 18th op 09-05-2004 22:43 ]
Dat spelleke heb ik best veel gespeeld op de basisschoolOp maandag 29 april 2002 16:29 schreef Blerk_NKK het volgende:
Gevonden: http://www.komkon.org/~dekogel/fmsx.html
FMSX-DOS is een dos programma maar het werkt prima onder windows.
Geluid werkt ook, het authentieke en herkenbare Kings Valley muziekje
Screenshotjes, net gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
3 kb per stuk, met maar 8 kleuren is GIF best efficient
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Geloof me, dat heb ik regelmatig bij Konami aangekaart maar ze willen er niet aan. In 1997 ofzo had ik in een gesprek al gevraagd of het geen goed idee was om Metal Gear te remaken op de GBC, maar dat wilden ze nietOp maandag 29 april 2002 16:17 schreef Captain_Crais het volgende:
Dit soort games (eigenlijk alle toffe MSX/2 games) zouden ze op de GBA moeten uitbrengen. Zat mensen die deze spellen nooit gespeeld hebben, terwijl ze toch ontzettend leuk zijn.
Verwijderd
Verwijderd
issie al af?Op dinsdag 30 april 2002 02:25 schreef MrRudi het volgende:
Hierbij het beginnetje van m'n tileset
[afbeelding]
Verwijderd
Klink goed!! Heél goed!!Op donderdag 27 juni 2002 11:02 schreef Profile het volgende:
Ok, kheb al een preview klaar van het castle-muziekje van Maze of Galious
Check de volgende link:
http://www.spiresound.nl/mog_classic.mp3
Not bad voor 1 dagje werk al zeg ik het zelf... De rest volgt nog uiteraard
Verwijderd
ThxOp donderdag 27 juni 2002 11:14 schreef jellebelle het volgende:
[..]
Klink goed!! Heél goed!!
Ik heb sinds een paar weekjes mijn MSX2 weer eens van zolder gehaald, geweldig!! Ben druk met Rune Master II (kennen jullie die nog?)
Verwijderd
Het is schijnbaar toch wel een redelijk bekend formaat, Winamp3 kan ze afspelen iig. En ik heb ook al verschillende tools gezien om ogg files mee te encoderen. Het lijkt mij een soort MP3 (de bestanden zijn iig ongeveer even groot)Op maandag 29 april 2002 20:47 schreef MrRudi het volgende:
[..]
edit:
Ik ga ook maar 'ff' een graphics setje in elkaar draaien voor MoG
Iemand trouwens enig idee welk fileformaat 'OGG' is? Dat zijn de muziekfiles, en op de website staat er geen uitleg over.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
OGG is het ogg-vorbis formaat zoek er maar eens naar op googleOp maandag 29 april 2002 20:47 schreef MrRudi het volgende:
edit:
Ik ga ook maar 'ff' een graphics setje in elkaar draaien voor MoG
Iemand trouwens enig idee welk fileformaat 'OGG' is? Dat zijn de muziekfiles, en op de website staat er geen uitleg over.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq