ik heb een microsoft intellymouse explorer, vroeger had ik hem usb aangesloten, en als ik dan mn pc uitzette ging het lichtje op de achterkant ook gewoon uit. nu kreeg ik tijdens het gamen problemen(gekke vertraging van de muis) en heb ik er een ps/2 stukkie tussen gezet. De muis werkt nu weer prima, maar als ik mn pc uitzet, blijft het lichje aan de achterkant gewoon branden! Ik ben het verstoppen van de muis een beetje zat (anders blijf ik wakker van het licht snachts
) dus ik ben nu toch opzoek naar een oplossing...iemand enige ideeen?
Hhehe, cool he, ATX dingen 
Zo branden vaak netwerk lampjes ook nog terwijl de pc uit is.. koop een schakelaar en schakel alles lekker uit, meteen beter voor het milieu
Zo branden vaak netwerk lampjes ook nog terwijl de pc uit is.. koop een schakelaar en schakel alles lekker uit, meteen beter voor het milieu
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Een goedkope stinkvoeding kopen die geen 5V kan blijven leveren als ie uitstaat... Nee, volgens mij is daar niks aan te doen. Je voeding blijft stroom op de 5V lijn geven en dus ook op de keyboard en muis. Misschien als je in het BIOS instelt dat de pc niet met een toetsenbordcombinatie ingeschakeld mag worden, dat ie dan geen stroom meer op de PS2 poorten levert?
Gewoon een stekkerdoos met een aan en uit schakelaar kopen.
Maar by the way. als jij je ogen dicht hebt en je hoofd niet naar de muis gericht is dan zie nog steeds het lichtje?
Maar by the way. als jij je ogen dicht hebt en je hoofd niet naar de muis gericht is dan zie nog steeds het lichtje?
ik wil het lichtje gewoon uit hebben, want het was eerst altijd uit 
ik heb gekeken in mn bios of ik iets kon verstellen, maar heb niks kunnen vinden
ik heb een MSI K7T266 Pro2 moederbord, weet je waar ik moet zoeken ?
ik heb gekeken in mn bios of ik iets kon verstellen, maar heb niks kunnen vinden
Verwijderd
zoals iemand anders ook al zei koop gewoon een stekkerdoos met zo'n schakelaar dan ben je overal vanaf. En als je dat te duur vind dan zou ik zeggen trek de stroom stekker achter uit je pc vandaan.
Of uh je kan ook gewoon het lampje uit je muis slopen want volgens mij is het geen optische muis dus dan heeft naar mijn inzien het lampje ook geen nut.
Of uh je kan ook gewoon het lampje uit je muis slopen want volgens mij is het geen optische muis dus dan heeft naar mijn inzien het lampje ook geen nut.
Listen!
Oude situatie: USB muis op de USB-poort
PC uit, stroom van de USB af
Nieuwe situatie: USB muis met verloopstukje op de PS/2 poort
PC uit, stroom blijft op de PS/2 poorten staan (wake-up op toetsaanslag bijv.)
Oplossing: stroom geheel van je systeem af halen.
Uitwerking van de oplossing: Of je stroomkabel uit je PC rossen, Master-voeding (schakelaartje achterop je pc bij de voeding) uit zetten of een schakeldoos gebruiken die aan/uit gezet kan worden.
Mobo-modificatie is niet mogelijk.
Oude situatie: USB muis op de USB-poort
PC uit, stroom van de USB af
Nieuwe situatie: USB muis met verloopstukje op de PS/2 poort
PC uit, stroom blijft op de PS/2 poorten staan (wake-up op toetsaanslag bijv.)
Oplossing: stroom geheel van je systeem af halen.
Uitwerking van de oplossing: Of je stroomkabel uit je PC rossen, Master-voeding (schakelaartje achterop je pc bij de voeding) uit zetten of een schakeldoos gebruiken die aan/uit gezet kan worden.
Mobo-modificatie is niet mogelijk.
Hier kon uw advertentie staan
Bij mij brand tevens het lampje van het HD en van mijn brander heel zachtjes, en natuurlijk van mijn muis 
Stekker doos met schakelaar is beste oplossing...
Stekker doos met schakelaar is beste oplossing...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Iets eroverheen leggen is niet echt milieuvriendelijk alleen...
dicht door grote aantal onzin-reply's
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()