Toon posts:

Lame admin's!!

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
131.155.141.103:27015 International Federal Force
--------------------------------------------------
mwha ik kwam dus de server binnen en me 1ste ronde kocht ik AK, had net genoeg geld. Mijn team was helemaal dood en ik was nog in me 1tje over met 85hp en geen armor. Het was een 6vs1 situatie. Heb ik in principe geen probleem mee, is wel spannend op zich. Maarja, ik won dus de ronde en stond dus 6-0. De tijd van de map was ook om. Net voor loading kwam er nog in beeld: later piggiez fuckin noob ass cheater. Ofzoiets. Voor ik het wist was ik gekicked + gebanned van de server :( :? Sorry hoor maar die admin is echt een dikke n00b!! Hij denkt meteen dat iemand cheat terwijl de rest van de mensen die in de server zaten nix over mij zeiden. jah Danimal, maar die kent mij en weet dat ik niet cheat. Maarja, als iemand weet wie de admin is van die server laat het me please weten want dit maakt me echt pissed :r

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~huisk205/kick.jpg

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

CS is erg lame door de cheaters, maar ze denken meteen als je beter bent dat je cheat...
Erg vermoeiend allemaal, ben blij dat ik het niet online speel.
Ik weet dat je een goede speler bent en niet cheat Plant...die folks komen je vast nog wel eens op een LAN tegen..dan maak je ze gewoon ff in >:)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

When you kill 6 people in Unreal Tournament it is "MonsterKill" in Quake3 it is "Excellent" in Counter-Strike it is "Kicked by console"

Best toepasselijke quote :o

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

't is maar een spelletje en als iemand zo nodig vervelend
moet doen wees jij gewoon de grootste door je er niet aan te storen :) en doe Wokd4h (ofzo) de groeten als jeh em ziet op irc :P

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
moet hier nou een topic voor worden geopend. Je hebt gewoon gecheat (telhet aantal headshots maar) klaar af en slotjuh >:)

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

iff is de meeste lame k*nker clan ever! Er circuleert een plaatje van [iff]cyber judge (de cl van iff) waarin zijn gezicht is gefotosoept tot hitler. IFF banned zon beetje alle spelers die beter zijn als hun zelf. Met die megatron heb ik ook al vaak ruzie gehad.

Op irc ben ik bij hun al gebanned op server weet ik niet maar het zou me niet verbazen als ze navraag naar mijn wonid hebben gedaan en mij ook gebanned hebben. Kortom mijn grote vriend firefox is er nix bij.

/edit: trouwens www.fednet.nl ze hebben daar een forum maar grote kans dat je daar dan ook gebanned wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 april 2002 00:52 schreef RSP het volgende:
't is maar een spelletje en als iemand zo nodig vervelend
moet doen wees jij gewoon de grootste door je er niet aan te storen :) en doe Wokd4h (ofzo) de groeten als jeh em ziet op irc :P
jaaj!! wokdah liev ;x

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 18:48

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op maandag 29 april 2002 00:54 schreef BzrK het volgende:
iff is de meeste lame k*nker clan ever! Er circuleert een plaatje van [iff]cyber judge (de cl van iff) waarin zijn gezicht is gefotosoept tot hitler. IFF banned zon beetje alle spelers die beter zijn als hun zelf. Met die megatron heb ik ook al vaak ruzie gehad.

Of irc ben ik bij hun al gebanned op server weet ik niet maar het zou me niet verbazen als ze navraag naar mijn wonid hebben gedaan en mij ook gebanned hebben. Kortom mijn grote vriend firefox is er nix bij.
NWG forum toevallig, die foto? :) Vond het toch wel een beetje over the edge, maar goed voorstelbaar.. nazimannetje, die cyberjudge :r ex-[BmP] lid Jim$hady had zijn ezboard signature wel leuk gesoept :) Kan ik hier alleen niet plaatsen :{

Maar IFF heeft ook zeker goeie gasten in de clan hoor, Quicksilver's one of 'em.

Maar goed, kom hier eens langs gehuppeld, and phear my 1337 admin-power ;)
81.17.41.4:27050 [NL] Boterham met Pindakaas 1.4

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Oke zo kan het geflame wel weer. Als je graag wil flamen, doe dat dan op hun eigen forum zodat zij het ook zien.

Frankz0r ik raad je aan hier even te posten over wat er gebeurd is enzo: http://pub65.ezboard.com/bfednetonline

Dat is het forum van IFF, dus daar heb je denk ik wel wat aan. Dit was trouwens ontzettend makkelijk te vinden met google, zoeken naar 'International Federal Forces' levert namelijk een link op naar een site waar een linkje staat naar het forum van IFF.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.