131.155.141.103:27015 International Federal Force
--------------------------------------------------
mwha ik kwam dus de server binnen en me 1ste ronde kocht ik AK, had net genoeg geld. Mijn team was helemaal dood en ik was nog in me 1tje over met 85hp en geen armor. Het was een 6vs1 situatie. Heb ik in principe geen probleem mee, is wel spannend op zich. Maarja, ik won dus de ronde en stond dus 6-0. De tijd van de map was ook om. Net voor loading kwam er nog in beeld: later piggiez fuckin noob ass cheater. Ofzoiets. Voor ik het wist was ik gekicked + gebanned van de server
Sorry hoor maar die admin is echt een dikke n00b!! Hij denkt meteen dat iemand cheat terwijl de rest van de mensen die in de server zaten nix over mij zeiden. jah Danimal, maar die kent mij en weet dat ik niet cheat. Maarja, als iemand weet wie de admin is van die server laat het me please weten want dit maakt me echt pissed 
--------------------------------------------------
mwha ik kwam dus de server binnen en me 1ste ronde kocht ik AK, had net genoeg geld. Mijn team was helemaal dood en ik was nog in me 1tje over met 85hp en geen armor. Het was een 6vs1 situatie. Heb ik in principe geen probleem mee, is wel spannend op zich. Maarja, ik won dus de ronde en stond dus 6-0. De tijd van de map was ook om. Net voor loading kwam er nog in beeld: later piggiez fuckin noob ass cheater. Ofzoiets. Voor ik het wist was ik gekicked + gebanned van de server