omdat ik na de vele topics die ik heb gezien op OCE ben ik, en ik neem aan ook vele andere benieuwd naar een zelf samengesteld cq gemaakte waterkoelings set.
natuurlijk komen er daar vele zaken bij kijken,
mijn vragen te beginnnen bij het blok!
: is een steeds groter wordende cirkel de beste mannier om je blok te koelen, doordat er snel en met weinig opondhoud water door het blok kan gaan?
: als ik mijn blok heb gefreesd, en vervolgens de deksel erop heb gesoldeerd wat is dan de beste mannier om deze zo glad en schoon mogenlijk te krijgen,
welk type schuurpappier raden jullie aan en hoe krijg ik ook tevens de binnenkant met behulp van een oplossing goed schoon?
: waar moet ik op letten als ik een pompje koop?
: welke radiator raden jullie aan, gelieve eentje van de sloop,
wat moet ik doen om deze goed schoon te krijgenm binnen en buitenkant,
en hoe zit het dat als ik een koperen blok heb met een aluminium radiator, kan dit wel samen?
: wat voor een slangen raden jullie aan? gelieve low budget
: wat voor een water(oplossing) raden jullie aan? en is water uit een kraantje dat extra gezuiverd is ook aan te raden?
: wat te doen bij algehele onderhoud van je waterkoelingssysteem, waar op te letten, hoe schoon te maken, en te controleren?
waar moet ik nog meer op letten?
graag wil ik deze vragen in deze volgorde beantwoord zien, omdat het dan zoals meerde andere topics zeer onduidelijk wordt met de antwoorden.
natuurlijk komen er daar vele zaken bij kijken,
mijn vragen te beginnnen bij het blok!
: is een steeds groter wordende cirkel de beste mannier om je blok te koelen, doordat er snel en met weinig opondhoud water door het blok kan gaan?
: als ik mijn blok heb gefreesd, en vervolgens de deksel erop heb gesoldeerd wat is dan de beste mannier om deze zo glad en schoon mogenlijk te krijgen,
welk type schuurpappier raden jullie aan en hoe krijg ik ook tevens de binnenkant met behulp van een oplossing goed schoon?
: waar moet ik op letten als ik een pompje koop?
: welke radiator raden jullie aan, gelieve eentje van de sloop,
wat moet ik doen om deze goed schoon te krijgenm binnen en buitenkant,
en hoe zit het dat als ik een koperen blok heb met een aluminium radiator, kan dit wel samen?
: wat voor een slangen raden jullie aan? gelieve low budget
: wat voor een water(oplossing) raden jullie aan? en is water uit een kraantje dat extra gezuiverd is ook aan te raden?
: wat te doen bij algehele onderhoud van je waterkoelingssysteem, waar op te letten, hoe schoon te maken, en te controleren?
waar moet ik nog meer op letten?
graag wil ik deze vragen in deze volgorde beantwoord zien, omdat het dan zoals meerde andere topics zeer onduidelijk wordt met de antwoorden.