Toon posts:

GTAIII lan functie ????

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Oké jammer GTA3 geen I-net maar ik heb onlangs gelezen dat er wel een LAN functie op zal zitten kan iemand dit bevestiggen of is het onzien ????

Greetzzzzz

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 20:08
laatst kwam er ook zoon topic langs... volgens mij komt er helemaal geen multiplayer... maar weet het iig niet zeker. Maarja als er LAN multiplayer zou zijn zou er in theorie tog ook wel inet multiplayer kunne zijn?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online
Er is idd een groot topic geweest over of er wel of niet multiplayer in kwam, en daar kwam uit dat er geen multiplayer in zou zitten.

vdpoort: Weet je waar je dat hebt gelezen? Ik heb namelijk nergens iets over geen i-net en _wel_ LAN gelezen. Het enige wat ik heb begrepen uit dat vorige topic is dat er gewoon helemaal geen multiplayer in zal zitten. Of daar later een patch nog voor uit komt weet ik verder ook niet.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
daarom leek het mij ook zo wreemt maar misschien qua groote van het spel. Een zo'n map is natuurlijk heel wat groter dan een sof2 mapje of mohaa....maja het blijft natuurlijk een questie van x,y-en z as......of heb ik het mis ??????
is het wel mogelijk voor lan en niet voor I-net????

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 20:08
Op maandag 29 april 2002 00:18 schreef The Will het volgende:
Of daar later een patch nog voor uit komt weet ik verder ook niet.
zou ik niet op rekenen :+

• The Will
  • Nu online
Het lijkt mij dat daar niet zo heel veel verschil tussen zit. Dus ik vrees dat er, voorlopig iig niet, geen multiplayer in zal zitten, zoals ook uit dat andere topic bleek.

Maar weet je nog waar je het hebt gelezen of niet? Was dat een 'betrouwbare' site, of was het niet eens een site waar je het las?

There is no magic.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Met een beetje zoeken had je het ook wel kunnen vinden

Verwijderd

Topicstarter
hmm 'k had het van gamers.nl...ik heb pas gehoord dat er geen inet mogelijkheid op zat en dat vind ik heel jammer omdat ik de singelplayer level's/missies al helemaal heb kapot gespeeld op de ps2 daarom werd ik toch wel nieuwschierig toen ik las dat er ''mogelijk'' een LAN functie op zou zitten...daarom dit topic en over de bron gesproken die is vrij wel niet betrouwbaar het staat in een topic van gamers.nl
anyway >>jammer dan, 't was maar een vraag en ik wilde alleen maar weten wat jullie daarvan wisten en ok dat weet ik nou thanx!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Wimo.

Shake and Bake!

Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?
>:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Evil perverseling })

Steam

Verwijderd

;) lol :+

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Patch is trouwens definitief van de baan.
Zal geen Multiplay in GTA3 zitten.
En LAN = Multiplay dus lijkt me vrij duidelijk dat et gewoon niet zal gebeuren. :{

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Misschien komt er dan nog wel een 3rd party patch :Y)
Zou wel leuk zijn :)

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Op maandag 29 april 2002 13:09 schreef enigma het volgende:

[..]

;) lol :+
Tja, maar hij heeft wel gelijk:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876[/url]

:{

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op maandag 29 april 2002 13:56 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Tja, maar hij heeft wel gelijk:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876[/url]

:{
Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met een Afbeeldingslocatie: http://213.239.154.15/forum/2.gif

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:38
Op maandag 29 april 2002 14:14 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met een [afbeelding]
Psies, dat bedoel ik :)

• The Will
  • Nu online
Als je problemen hebt met het postgedrag van vdpoort, open daar dan een topic in SM over, maar ga niet hier het topic er mee vol zetten. Dank u :)

There is no magic.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 14:26 schreef The Will het volgende:
Als je problemen hebt met het postgedrag van vdpoort, open daar dan een topic in SM over, maar ga niet hier het topic er mee vol zetten. Dank u :)
Sjongejonge, je kan dit topic toch ook niet serieus nemen? Wat zijn we weer politiek-correct vandaag.

Edit: Gooi dan het hele topic meteen op slot, of verwacht je nog zinnige reacties?

Verwijderd

Topicstarter
het wordt doorgaands toch WEL serieus genomen :+

• The Will
  • Nu online
En waar slaat dat op :?

Problemen over iemands postgedrag horen _niet_ in een topic in Spielerij over GTA 3 hoor. En deze discussie mag je via ICQ/Mail of in LA met mij voeren maar niet hier aub.

Edit: 007: Ik verwachtte eigenlijk geen reacties meer, normaal zakt zo'n topic gewoon weg namelijk, maar schijnbaar is het nodig om mij even af te zeiken.

Maar goed, dat kan dus blijkbaar niet, als je nog hierover door wil gaan, doe dat dan via Mail of ICQ plzz.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.