Oké jammer GTA3 geen I-net maar ik heb onlangs gelezen dat er wel een LAN functie op zal zitten kan iemand dit bevestiggen of is het onzien ????
Greetzzzzz
Greetzzzzz
There is no magic.
zou ik niet op rekenenOp maandag 29 april 2002 00:18 schreef The Will het volgende:
Of daar later een patch nog voor uit komt weet ik verder ook niet.
There is no magic.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?
Evil perverselingOp maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?
Verwijderd
Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
Tja, maar hij heeft wel gelijk:Op maandag 29 april 2002 13:09 schreef enigma het volgende:
[..]
lol
Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met eenOp maandag 29 april 2002 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, maar hij heeft wel gelijk:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876[/url]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Psies, dat bedoel ikOp maandag 29 april 2002 14:14 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met een [afbeelding]
There is no magic.
Verwijderd
Sjongejonge, je kan dit topic toch ook niet serieus nemen? Wat zijn we weer politiek-correct vandaag.Op maandag 29 april 2002 14:26 schreef The Will het volgende:
Als je problemen hebt met het postgedrag van vdpoort, open daar dan een topic in SM over, maar ga niet hier het topic er mee vol zetten. Dank u
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq