Oké jammer GTA3 geen I-net maar ik heb onlangs gelezen dat er wel een LAN functie op zal zitten kan iemand dit bevestiggen of is het onzien ????
Greetzzzzz
Greetzzzzz
Zwaailicht gezien? Zwaailicht.nu! • graus.nu
There is no magic.
zou ik niet op rekenenOp maandag 29 april 2002 00:18 schreef The Will het volgende:
Of daar later een patch nog voor uit komt weet ik verder ook niet.
Zwaailicht gezien? Zwaailicht.nu! • graus.nu
There is no magic.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?
Evil perverselingOp maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
vdpoort, ik heb de laatste tijd een beetje jouw topics gevolgd. Dat 'VWO' in je profile, hoe serieus is dat?
Verwijderd
Op maandag 29 april 2002 00:38 schreef Captain Pervert het volgende:
Tja, maar hij heeft wel gelijk:Op maandag 29 april 2002 13:09 schreef enigma het volgende:
[..]
lol
Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met eenOp maandag 29 april 2002 13:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Tja, maar hij heeft wel gelijk:
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876]http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/48876[/url]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Psies, dat bedoel ikOp maandag 29 april 2002 14:14 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Vergeet ook niet te vermelden dat 80% van die topics is beloond met een [afbeelding]
There is no magic.
Verwijderd
Sjongejonge, je kan dit topic toch ook niet serieus nemen? Wat zijn we weer politiek-correct vandaag.Op maandag 29 april 2002 14:26 schreef The Will het volgende:
Als je problemen hebt met het postgedrag van vdpoort, open daar dan een topic in SM over, maar ga niet hier het topic er mee vol zetten. Dank u
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()