P4 overclocking.....

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Zit hier nog met een paar vraagjes (na 2 dagen zoeken) en d8 ik post ze gewoon. Ik heb een P4 478 1.7 op een ASUS P4TE mobo. Nou, heb ik verschillende mensen gezien, die met deze config mooie resultaten haalde. Nu ben ik alleen op zoek naar een link met een uitleg over hoe ik mijn CPU kan overclocken of iemand die het me even uitlegt ;) dat zou helemaal mooi zijn? Maar snap alleen niet dat ik er niets over kan vinden? :confused: Heb nl. 4 maanden terug de overstap gemaakt van AMD naar Intel dus ben een echte newbie op het gebied van Intel. Hoe te unlocken of zijn ze niet gelocked? Kan er echt niets over vinden. Ben trouwens ook bezig met mijn waterkoeling, maar daar vind ik genoeg info over :) thx alvast!

nVENTIV

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Intels zijn gelocked en je kunt ze niet unlocken. Je moet de fsb opschroeven. Heb je goed geheugen en clockgenerators?

Kijk rond op het forum: De overclock FAQ en ik denk dat dit topic endit topic ook erg erg nuttig is.

Als je dat helemaal gelezen hebt ben je een hele tijd verder en heel veel wijzer. succes.

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
enkele dagen zoeken? :'( FAQ

• Foxclone
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-04-2024

Foxclone

Een vos verliest wel zijn.....

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 23:13 schreef thettes het volgende:
enkele dagen zoeken? :'( FAQ
Ja, ben toch hier al 2 dagen druk bezig, en op het FAQ vind ik alles over het overclocken alleen wil het wat specifieker hebben (MOBO en P4). ;)

THX, Roedie voor de links m8! *D

nVENTIV

Verwijderd

Roedie says it all...

Dit topic is gesloten.