Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Heet dat niet een ethernet-bridge?
correct me if I'm wrong
volgens mij kan dat met FreeSCO wel
* MaNdM weet het absoluut niet zeker
correct me if I'm wrong
volgens mij kan dat met FreeSCO wel
* MaNdM weet het absoluut niet zeker
To be determined...
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Verwijderd
Huh?
Een router met meerdere WAN interfaces bestaat wel, maar je zult toch wat grappen uit moeten halen om die drie links te kunnen bundelen. Ook aan de "andere kant" (bij je ISP dus) dus. Een soort van Trunk of fast etherchannel ofzo.
Ik zou niet weten hoe je dat voorelkaar moet goochelen.
Een router met meerdere WAN interfaces bestaat wel, maar je zult toch wat grappen uit moeten halen om die drie links te kunnen bundelen. Ook aan de "andere kant" (bij je ISP dus) dus. Een soort van Trunk of fast etherchannel ofzo.
Ik zou niet weten hoe je dat voorelkaar moet goochelen.
edit:
Oeps, DinX weet het al.
Oeps, DinX weet het al.
Verwijderd
Een router dus een router is niets meer als het conditioneel aan elkaar knopen van verschillende netwerk segmenten....als jij je pc daar dus direct aanknoopt is dit niets anders dan gewoon een netwerk segment met 1 pc.
Je zoekt dus gewoon een 4 ports router.. oftewel een router met 4 interfaces..... niets bijzonders... kun je zelf bepalen welk verkeer over welke interface naar buiten gaat... cisco spul kan ook nog voor je loadbalancen mocht je dit willen....
Je zoekt dus gewoon een 4 ports router.. oftewel een router met 4 interfaces..... niets bijzonders... kun je zelf bepalen welk verkeer over welke interface naar buiten gaat... cisco spul kan ook nog voor je loadbalancen mocht je dit willen....
gewoon een linux pc of een win2k pc neerzetten met genoeg netwerkkaarten van verschillende merken en dan die verbindingen aan elkaar koppelen is de goedkoopste oplossing
Pagina: 1