Toon posts:

[PHP] Includen lukt maar niet! :(

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een pagina met aan beiden kanten een menu en met in het midden de content van de pagina.
Het probleem is echter dat het includen maar niet wilt lukken. Ik wil dus dat alle links geinclude worden in het midden van de pagina. Zo wil ik dus voorkomen dat ik bij elke link weer helemaal het menu er om heen moet maken.

De desbetreffende pagina waar het om gaat is:
http://www.warlocksfromhell.com/news.php

Het probleem als ik wil includen is dat het wel geinclude wordt, maar dat dan vervolgens de rechterkant van het menu gewoon onderaan de hele pagina komt te staan.

Ik include het zo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse" width="100%" bordercolor="#000000">
  <tr> 
    <?php
    if($action == "") {
    include("bla.php");
    }
    else {
    if(file_exists("$action.php")) {
    include("$action.php");
    }

}
    ?>
  </tr>
</table>

Wie weet hoe dit komt?
Ik kom er maar niet uit. :?

Verwijderd

Ik zou iets proberen met de switch functie, maar waar wordt het menu geinclude in deze code want dat begrijp ik niet?

Verwijderd

Topicstarter
De code wordt geinclude in het midden, dus waar nu news: staat wordt elk menu dus geinclude.
Als ik het echter include verschuift de rechter kant van het menu echter van rechts naar zelfs onder het menu links.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Helaas.
Je include gaat blijkbaar prima. Ook al is het resultaat niet wat je verwacht.

Je zult moeten kijken naar je gegenereerde html code en de generatie daarvan moeten aanpassen...
En dat heeft dan verder erg weinig met P&W te maken en is over het algemeen iets dat je het best zelf kan doen.

Dit topic is gesloten.