beste mensen, ff een vraagje, ik heb hier een Zalman (6000CU) op m'n AXP1800+ zitten. Lekker stil, maar de pc maakt nog wel een beetje snerpend, hoog geluidje.. is dat de voeding? (250W AOpen).. Is de Enermax Whisper 350W dan een goeie vervanger?
Verwijderd
Houd je oor is bij je voeding in de buurt dan, dan merk je het vanzelf.
Bij mij fluit mn monitor, die gaat dus binnenkort dood
(kan bij jou ook zijn?)
(kan bij jou ook zijn?)
hmz dat snerpende lijkt wel van het moederbord af te komen.. niet zo zeer van de voeding of monitor. maar in m'n andere computer (P4 1,5 met AOpen AX4BS moederbord) hoor je precies hetzelfde..Op zondag 28 april 2002 22:58 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Houd je oor is bij je voeding in de buurt dan, dan merk je het vanzelf.
(kan bij jou ook zijn?)
<edit> aja ik hoor het al.. het is de harddisk
Verwijderd
Ik raad je een Maxtor D740X aanOp zondag 28 april 2002 23:03 schreef WelcomeHome het volgende:
[..]
hmz dat snerpende lijkt wel van het moederbord af te komen.. niet zo zeer van de voeding of monitor. maar in m'n andere computer (P4 1,5 met AOpen AX4BS moederbord) hoor je precies hetzelfde..
<edit> aja ik hoor het al.. het is de harddiskdas een Matrox 30GB 5400rpm.. dat wordt dus een Barracuda ofzo
I (L) them
seagate barracuda IV komt er bij mij ook in 
kutgeluid...
ik heb op me cpu al een zalman zitten (6000cu)
me voeding is ook al va nzalman
op me gpu komt zalman heatsink of crystal orb (fingerguard eraf en op 7V/0v/12V baybus)
eindelijk rust
kutgeluid...
ik heb op me cpu al een zalman zitten (6000cu)
me voeding is ook al va nzalman
op me gpu komt zalman heatsink of crystal orb (fingerguard eraf en op 7V/0v/12V baybus)
eindelijk rust
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Ik heb zelf de Maxtor dx540 (40GB, 5400 toeren) en een IBM 75GXP 45GB 7200 toeren die het lawaai maken (zit nu een Enermax voeding en een Enermax silent fan in en PC maakt nog steeds lawaai == HDD's)
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Dat geluid van de HD's krijg je ook niet echt weg. Moet je misschien je kast effe beplakken met geluidisolerende matten, daar staan wel genoeg topics over op GoT.
Pagina: 1