[XP] Flikkering beeldscherm en scanner werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47071

Topicstarter
hoi,
ik heb nu win xp geinstalleerd maar elke keer als ik m`n pc opstart krijg ik een een soort flikkering, dan knippers het beeldscherm even zwart. Weet iemand hoe je dit moet oplossen??

verder heb ik het probleem dat mijn scanner (de HP ScanJet 3200C) niet meer werkt in XP, daar zijn de op de officiele site geen drivers voor. Is het alsnog mogelijk om de scanner te laten werken of moet ik dan maar dag dag tegen xp zeggen?

Weet iemand wat de standaard core clock frequency en de memory clock frequency van de ti200 is?? (staat niet op de site en met de search kon ik ook niks vinden :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wat betreft je scanner zou je de Windows 2000 drivers kunnen proberen, ik heb even gekeken en kom idd geen officiële Windows XP drivers tegen. Echter bestaat de kans dat je gewoon de Windows 2000 drivers kan gebruiken.

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpscanjet39525_swen.html

En wat betreft je GForce3 videokaart [ik wou dat ik hem had ;(] zou je andere drivers kunnen proberen.
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=ti200+drivers+%2B+winxp

Wat is het merk/type van je beeldscherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hoi,
het rare is ooit bij m`n vorrige pc ging het beeldscherm niet knipperen, opeens wel. En nu bij m`n nieuwe pc (alles geformatteerd uiteraard) knippert het wel :?
het is een Packard Bell c910 beeldscherm
Ik heb nu de de 28.32 driver
Ik zal zometeen ff de 23.11 proberen

enneh, de windows 2000 drivers voor de scanner werken, maar als ik het programma opstart krijg ik een error:
" Cannot find scanner.
You may have a scanner connected to your PC, but HP PrecisionScan LT was unable to locate it."
Ik weet zeker dat de stekker en alles erin zit, zelfs het lampje van de scanner brandt...
als ik tenslotte bij die scanner klik op dat ik de software wilt gebruiken zonder dat er een scanner is aangesloten krijg ik een installeer fout, ondanks dat ik de software goed geinstalleerd hebt (meerdere malen gedaan om te kijken of iets fout ging)

nog een vraagje, ik had m`n geforce 3 overclocked, maar een beetje te ver, nu wil ik alles weer even zetten zoals alles eerst stond, maar ik weet niet meer wat die standaard snelheden waren, someone please?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
shit, een dubbelpost :(, maar goed, ik kan niet meer editen (te laat) dus moet het maar zo.

De scanner doet het inmiddels :), er stond iets in de BIOS verkeerd aan.

maar het beeldscherm knippert nog wel, en ik zou ook nog graag dat van de geforce 3 ti200 willen weten, want hoe raar het ook klinkt, ik kan het nergens vinden. Het staat niet op de nvidia site! en ook niet op de leadtek site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Andere monitorkabel geprobeert? Probeer anders de frequentie van je beeldscherm wat hoger te zetten.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:21
die flikkering heb ik bij het bootscherm.
ik heb een geforce2 mx 400.

denk dat windows gewoon de videokaart/beeldscherm aftast om te kijken welke videokaart je hebt om in de juiste resolutie enzo op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hij draait op 85 mhz, als ik het hoger zet krijg je rare vervormingen in het scherm

ik heb trouwens nog een vraagje over m`n cable verbinding:
ik heb wanadoo cable waarbij je eerst moet inbellen,
echter vroeger kon ik dit altijd automatisch laten doen bij het opstarten. Maar nu bij windows xp (ik heb niet de classical start menu, maar de gewone), als ik in het All Programs menu bij Startup dat inbel dinges van wanadoo doe, dan start ie dat raar genoeg toch niet op bij het opstarten van windows. Mijn vraag is het ik dit dan wel kan laten doen (ik heb de search button gebruikt, daar vroegen ze alleen hoe je het kan uitschakelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 22:51 schreef jcross het volgende:
Weet iemand wat de standaard core clock frequency en de memory clock frequency van de ti200 is?? (staat niet op de site en met de search kon ik ook niks vinden :?)
GeForce3 Ti 500 240MHz 500MHz
GeForce3 200MHz 460MHz
GeForce3 Ti 200 175MHz 400MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bump
Pagina: 1