Ik heb de set sinds afgelopen maandag. De hele set klinkt trouwens super. Mooie harde bas, mooie hoge en midden tonen echt een aanrader!
De sattelites zijn, 15 cm (hoogte) x 10.2 cm (Breedte) x 8.9 cm (diepte) en de afmeting van de sub is 28 cm (hoogte) x 28 cm (breedte) x 33 cm (diepte).
De sattelites zijn, 15 cm (hoogte) x 10.2 cm (Breedte) x 8.9 cm (diepte) en de afmeting van de sub is 28 cm (hoogte) x 28 cm (breedte) x 33 cm (diepte).
Ze zullen heel wat beter zijn dan je huidige Cambridge Soundworks FPS1000 4.1 set die qua specs te vergelijken valt met mijn oude Creative DTT 2200 5.1 set, je gaat er zeker op vooruit met de Logitech Z 560.
Ja HEEEEEEEEL erg. de fps1000 mag je namelijk niet vergelijken met de DTT2200.. Die set is heilig vergeleken met de FPS1000Op zondag 28 april 2002 23:07 schreef Raymann19 het volgende:
Ze zullen heel wat beter zijn dan je huidige Cambridge Soundworks FPS1000 4.1 set die qua specs te vergelijken valt met mijn oude Creative DTT 2200 5.1 set, je gaat er zeker op vooruit met de Logitech Z 560.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
wat vinden jij en Jag eigenlijk van de Logitech Z 560 of van de Z 540, Z 340. Hebben jullie 1 van deze 3 sets al een keer gehoord?
nee helaas...Op zondag 28 april 2002 23:17 schreef Raymann19 het volgende:
wat vinden jij en Jag eigenlijk van de Logitech Z 560 of van de Z 540, Z 340. Hebben jullie 1 van deze 3 sets al een keer gehoord?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Persoonlijk heb ik geen ervaringen met de FPS 1000 maar ik kan je wel vertellen dat ik niet tevreden was over de Creative DTT 2200 (ook 1 van de slechtste pc speakers aller tijden) zelfs het geluid wat uit mijn tweede set komt de labtec spin 70 klinkt nog beter.
En ik vindt dat de dt2200 wel goed geluid heeft. Dus ik za zeker voor de z560 als deze nog beter is.
Mijn FPS 1000 vindt ik ook wel goed maar die bas is erg slecht. Geluid is ook niet zo mooi als ie hard staat.
Mijn FPS 1000 vindt ik ook wel goed maar die bas is erg slecht. Geluid is ook niet zo mooi als ie hard staat.
GOED GELUID!!
heb je ooit weleens echte speakers gehoord.
stap eens een audio zaak binnen.
of goede pc speakers, klipish
Klipsch is het. Maar die Logitech schijnen net zo goed te zijn voor veel minder geld.Op zondag 28 april 2002 23:46 schreef PPanic het volgende:
GOED GELUID!!
Hey, ik zie steeds meer mensen die het met mij eens zijnOp zondag 28 april 2002 23:29 schreef Raymann19 het volgende:
Persoonlijk heb ik geen ervaringen met de FPS 1000 maar ik kan je wel vertellen dat ik niet tevreden was over de Creative DTT 2200 (ook 1 van de slechtste pc speakers aller tijden) zelfs het geluid wat uit mijn tweede set komt de labtec spin 70 klinkt nog beter.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Geloof me... ik was altijd een trust boxensetje gewend bij mn pc en als je dan een dtt2200 krijgt gaat er een wereld voor je open! Ik had inderdaad nooit "echte" luidsprekers gehoord toen, of in ieder geval niet bewust naar geluisterd. Ondertussen heb ik ook een stuk meer gehoord en ben ik mijn dtt2200 steeds minder mooi gaan vinden, maar ik vind het nog steeds geen slechte koop. Voor het geld heb je een heel leuk setje waar heel leuk muziek mee is te luisteren, een spelletje te spelen of een filmpje mee te kijken.Op zondag 28 april 2002 23:46 schreef PPanic het volgende:
GOED GELUID!!
"Goed" is ook maar een mening natuurlijk
We hebben het hier over pc speakers niet over Hifi speakers.Op zondag 28 april 2002 23:46 schreef PPanic het volgende:
GOED GELUID!!
jazeker het is een heel leuk setje voor dat geld helemaal, en zeker als je geen hoge eisen stelt aan geluid op je pc.Op maandag 29 april 2002 00:11 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Geloof me... ik was altijd een trust boxensetje gewend bij mn pc en als je dan een dtt2200 krijgt gaat er een wereld voor je open! Ik had inderdaad nooit "echte" luidsprekers gehoord toen, of in ieder geval niet bewust naar geluisterd. Ondertussen heb ik ook een stuk meer gehoord en ben ik mijn dtt2200 steeds minder mooi gaan vinden, maar ik vind het nog steeds geen slechte koop. Voor het geld heb je een heel leuk setje waar heel leuk muziek mee is te luisteren, een spelletje te spelen of een filmpje mee te kijken.
"Goed" is ook maar een mening natuurlijk
Pagina: 1