- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Greetz BooGie
Denk dat hij zoiets zelf ook wel kan bedenken, en ga er dan ook wel vanuit dat hij er zelf geen heeft. Waarschijnlijk wil hij het dan weten voordat hij er één koopt en het dan niet blijkt te voldoen.Op zondag 28 april 2002 22:23 schreef KingOfDos het volgende:
stop een sensor in de vriezer(met digidoc er langs).
dan zie je het vanzelf.
Verwijderd
Daar kan je verschillende dingen tegen doen..Op zondag 28 april 2002 22:32 schreef Snikkelarie het volgende:
Onder nul.... krijg je dan niet condens in je kast... weet niet veel van computers maar condens lijkt me toch niet zo heel goed....
Greetz BooGie
Verwijderd
volgens mij was je er al een paar keer op gewezen maar dannog maar een keer : greetz hoeft niet..Op zondag 28 april 2002 22:32 schreef Snikkelarie het volgende:
Onder nul.... krijg je dan niet condens in je kast... weet niet veel van computers maar condens lijkt me toch niet zo heel goed....
Greetz BooGie
Als je niet zo lui was had je misschien eens bij de fabrikant kunnen kijken?Op zondag 28 april 2002 22:17 schreef justifire het volgende:
Vroeg me af of die digidoc 5 ook temperaturen onder de 0 weergeeft, iemand die dat kan vertellen??
En daar staat:
Monitoring temperature range: 0-100 degrees C (32-212 F).
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
en wie ben jij om te zeggen dat ik lui ben??Op zondag 28 april 2002 22:45 schreef thedolf het volgende:
[..]
Als je niet zo lui was had je misschien eens bij de fabrikant kunnen kijken?
En daar staat:
[..]
Blijkt maar weer dat jij meer tijd heb dan ik dus jij zal hier wel de luie donder zijn. Terwijl ik me uit me naad werk zit jij op je luie reet alle sites van fabrikanten af te surfen. Mag ik hier eigenlijk vloeken op dit forum??Dan post ik nog ff een reply voor deze omhooggevallen paardevlaai (hahaha wat ben ik weer softy zeg) Hou in het vervolg gewoon je muil als je niet weet over wie je het hebt. Zo das dat.
Oke weer ff ontopic
Had dat idd al gezien dat ie van 0-100 kan meten, maar kon toch zijn dat ie ook onder 0 kon meten??Een simpele termometer van de shell of zo kan ook tot -30, en ja ik wil idd zon doc kopen maar wil eerst weten of ik er wat aan heb. Bedankt voor de informatie en Adolf zak in de stront!!!
Verwijderd
Blijkbaar niet. Er staat toch duidelijk 0 - 100 en geen -30 - 100Op zondag 28 april 2002 23:00 schreef justifire het volgende:
[..]
en wie ben jij om te zeggen dat ik lui ben??
Blijkt maar weer dat jij meer tijd heb dan ik dus jij zal hier wel de luie donder zijn. Terwijl ik me uit me naad werk zit jij op je luie reet alle sites van fabrikanten af te surfen. Mag ik hier eigenlijk vloeken op dit forum??Dan post ik nog ff een reply voor deze omhooggevallen paardevlaai (hahaha wat ben ik weer softy zeg) Hou in het vervolg gewoon je muil als je niet weet over wie je het hebt. Zo das dat.
Oke weer ff ontopic
Had dat idd al gezien dat ie van 0-100 kan meten, maar kon toch zijn dat ie ook onder 0 kon meten??Een simpele termometer van de shell of zo kan ook tot -30, en ja ik wil idd zon doc kopen maar wil eerst weten of ik er wat aan heb. Bedankt voor de informatie en Adolf zak in de stront!!!
En een beetje kalm he
Hier een topic openen kost evenveel tijd dan ff naar de site van de fabrikant te gaan. DUS BEN JE LUIOp zondag 28 april 2002 23:00 schreef justifire het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet lui maar gewoon grandioos lomp.Oke weer ff ontopic
Had dat idd al gezien dat ie van 0-100 kan meten,
Thermometer kan het wel, alleen de software wil niet.maar kon toch zijn dat ie ook onder 0 kon meten??Een simpele termometer van de shell of zo kan ook tot -30,
Dat je me verrot scheld ok, maar deze benaming vind ik grandioos discriminerend.Bedankt voor de informatie en Adolf zak in de stront!!!
Gezocht!
Router
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Wij danken u :7</font>
Verwijderd
adem rustig in en rustig uit in en uit in en uit, als dat nu niet lukt zoek een sicatresseOp zondag 28 april 2002 23:00 schreef justifire het volgende:
[..]
Bedankt voor de informatie en Adolf zak in de stront!!!
Was alleen wel erg op me pik getrapt, vroeg een normale vraag en dan krijg ik dit opeens, waar heb ik dat nou weer aan verdiend?? Maar goed, ben het alweer vergeten (waar ging het ook alweer over ??
Strak plan.Op maandag 29 april 2002 18:24 schreef justifire het volgende:
ik drink liever een biertje met je dan dat we ruzie hebben toch??
Gezocht!
Router