Toon posts:

Goedkoop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het goedkoopste(of misschien gratis) wat je ergens vandaan hebt gehaald voor je pc. B.v ik heb me eens 20 pc's mogen slopen voor onderdelen( koelers enz.)

Post please!!!

Verwijderd

en het doel van deze topic????

Verwijderd

vroeger haalde ik altijd oude comp's om te slopen >:)
ik sloopte vroeger alles(zie sig, klik op 'Dit ben ik')

Verwijderd

Topicstarter
gewoon voor de lol :9

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zondag 28 april 2002 21:56 schreef DaTiCo het volgende:
gewoon voor de lol :9
lol topics mogen in de HK, maar ik zie dat je daar nog niet mag komen...

dus even iets meer je best doen met techposts en je mag er ook in ;)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Tip voor de arme tweakert: fiets 's avonds voor het slapengaan even met een tang en een schroevendraaier op zak door de buurt -de dag voordat het grofvuil wordt opgehaald.

Dan vind je bijna zeker PC's en printers en monitoren en...-meestal kapot/gesloopt.
Ziedaar je gratis kasten, voedingen, ventilators, stappenmotors, naaldprinters, monitoren, moederborden, geheugen, ISA-kaarten, harde schijven (10MB >:)).
Maar een werkende XT, 286, 386, sinclair, VIC20, C64, MSX, -soms inclusief monitor- kom je ook wel eens tegen.

Neem meteen de radio's, weegschalen, wekkers, espressomachines, boormachines, schrikdraadkasten, et cetera mee. Meestal zit er alleen maar een draadje los. En anders is het gewoon leuk om te slopen.

Dump-PC's hebben één groot nadeel: vies stof -vooral als de gebruikers rookten.

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:12
Op zondag 28 april 2002 23:05 schreef augustus het volgende:
Tip voor de arme tweakert: fiets 's avonds voor het slapengaan even met een tang en een schroevendraaier op zak door de buurt -de dag voordat het grofvuil wordt opgehaald.

Dan vind je bijna zeker PC's en printers en monitoren en...-meestal kapot/gesloopt.
Ziedaar je gratis kasten, voedingen, ventilators, stappenmotors, naaldprinters, monitoren, moederborden, geheugen, ISA-kaarten, harde schijven (10MB >:)).
Maar een werkende XT, 286, 386, sinclair, VIC20, C64, MSX, -soms inclusief monitor- kom je ook wel eens tegen.

Neem meteen de radio's, weegschalen, wekkers, espressomachines, boormachines, schrikdraadkasten, et cetera mee. Meestal zit er alleen maar een draadje los. En anders is het gewoon leuk om te slopen.

:{

This message was sent from a galaxy far, far away.

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 23:05 schreef augustus het volgende:

:D

Je kan ook de meneer van de gemeentelijke stortplaats lief aankijken, en vragen of je wat onderdelen mag halen. Zeg er in ieder geval bij dat je alles weer netjes opruimt :)
In mijn gemeente (ik ga geen namen noemen, maar als ik dat zou doen, zou Gemeente Driebergen een hoge plaats krijgen) mag dit helaas niet :( Klote-stortplaats meneer :(

Verwijderd

50 cent voor een radiator :o

En natuurlijk gratis koelblokken en fans enzo. ;)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gratiz P3-550 processor vanuit USA.. had die gast geholpen met zn netwerk op te zetten, gratiz opgestuurd hierheen..

jammer alleen dat ik al een XP1900 heb staan.. :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Een nutteloos opsomtopic....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.