/edit: moet = moe
Ik ben bijna van plan mijn Hercules Radeon 8500LE in te ruilen voor een nieuwe iod.
Als ik gewoon de monitor aansluit werkt alles prima. Sluit ik daarna een TV aan en schakel die in dan gaat het beeld op de monitor ineens 2 centimeter naar rechts afwijken.
Dit is dus heel irritant omdat de klok en alles buiten beeld valt.
Als ik daarna de tv weer uitvink moet ik eerst weer een keer van 1600*1200 naar 1024*768 switchen en weer terug voor ik weer goed beeld heb
Ik heb originele hercules drivers geprobeerd, 3 ati drivers en de nieuwe omega draai ik nu.
Ik word er zwaar moe van
deze videokaart heeft me meer gekost dan een compleet moederbord, dus verwacht ik ook een beetje kwaliteit, want ik heb er schaduwen in het beeld zitten niet te zuinig. En nee dit zijn geen xp effecten gewoon echt witte lijnen naast zwarte lijnen, je ziet het ook in afbeeldingen e.d.
Ik ben bijna van plan mijn Hercules Radeon 8500LE in te ruilen voor een nieuwe iod.
Als ik gewoon de monitor aansluit werkt alles prima. Sluit ik daarna een TV aan en schakel die in dan gaat het beeld op de monitor ineens 2 centimeter naar rechts afwijken.
Dit is dus heel irritant omdat de klok en alles buiten beeld valt.
Als ik daarna de tv weer uitvink moet ik eerst weer een keer van 1600*1200 naar 1024*768 switchen en weer terug voor ik weer goed beeld heb
Ik heb originele hercules drivers geprobeerd, 3 ati drivers en de nieuwe omega draai ik nu.
Ik word er zwaar moe van