3310 bericht vaag?

Pagina: 1
Acties:

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-08 16:17
Ik heb sinds een maand ongeveer een nokia 3310, ik kreeg vanmorgen een 2 sms-jes van een vriendin van me, maar die heeft me telefoon meteen aan elkaar geplakt (was langer dan 160 tekens) maar nu geeft in me display constant aan dat ik nog een nieuw berichtje heb....
Heb ze allemaal nog en keer geopend om zeker te weten dat ik ze allemaal gelezen heb, maar hij geeft het alsnog aan...
Hellep?
thx....

Aap!

Verwijderd

Weet je zeker dat je ze allemaal geopend hebt? Als je een bericht leest en teruggaat naar inbox om het volgende bericht van dezelfde afzender te lezen. Ben je geneigd om te scrollen. De telefoon zet vaak het ongelezen bericht bovenaan en daardoor lees je niet het andere bericht.

Je envelopje kan ook een rapport zijn of melding van een nieuw voicemailbericht.

Kweet het anders ook niet, dan moet je berichten wissen

Verwijderd

simm eruit simm erin?

Verwijderd

is de inbox nie vol?

• harmageddon
Had er maar 13 berichten in staan.. kunnen er toch 20 op of niet dan :? maar nu staat het er niet meer...

Aap!

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op zondag 28 april 2002 22:23 schreef --boothill-- het volgende:
Had er maar 13 berichten in staan.. kunnen er toch 20 op of niet dan :? maar nu staat het er niet meer...
Weet je zeker dat het een 3310 is en niet een 3330 :? Ik kan op mijn 3310 namelijk maar 7 smsberichten kwijt in totaal.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• harmageddon
zeker weten een 3310 :)

hij opent trouwens ook super snel de berichtjes in vergelijking met me vorige 2 telefoons ( c35i en 3330)

Aap!

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:27 schreef ChristuS het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het een 3310 is en niet een 3330 :? Ik kan op mijn 3310 namelijk maar 7 smsberichten kwijt in totaal.
Waar denk je dat je berichtjes worden opgeslagen?

S

i

m

Verwijderd

bij mij ook 7 heb kpn btw

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 22:57 schreef Future Trunks het volgende:
bij mij ook 7 heb kpn btw
offtopic:
Bij mij 275... ik heb vodafone btw

Je SMSjes worden op je SIM opgeslagen. Prepaid SIMS hebben vaak minder ruimte dan abbo's (duurdere en betere SIMs) In mijn geval kunnen er ook nog 250 SMSjes in de telefoon zelf. Als je zo'n 3-aan-1' bericht ontvangt staat ie wel als 1 lange in je lijst maar staat ie wel als 3 op je SIM. Daardoor lijkt t alsof ie sneller vol is.

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 22:01 schreef Future Trunks het volgende:
is de inbox nie vol?
ja IDD hoeveel berichten heb je in je inbox

Verwijderd

is het niet de chat functie?

dat de nokia 3310 meer dan 164 tekens verstuurd en het dan automatisch in 2 berichtjes verstuurd?

• harmageddon
Ja hij verstuurd 2 berichtjes die gene die ook een nokia heeft ziet het weer als 1 sms-je

Aap!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Maar slaat het wel op als 2 berichten...maar dat was al duidelijk gemaakt. ;)

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 15:56

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op zondag 28 april 2002 22:54 schreef noki_JA het volgende:

[..]

Waar denk je dat je berichtjes worden opgeslagen?

S

i

m
Zeg schattebout (>:)) wat denk je dat ik bedoel :? Waarom denk je dat ik het vraag :? In een 3330 kun je namelijk ook berichten opslaan in de telefoon zelf in plaats van op de sim dit in tegenstelling tot de 3310 waarbij dat niet mogelijk is :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Pagina: 1