Ik heb een nieuwe radeon 7500 kaart gekocht.
dit is hembij digiworld
Met de bijgeleverde driver werkt ie vrij goed deze is echter van 14/9/2001,als ik een nieuwe driver probeer krijg ik na het inlogscherm in XP een blauw scherm met de melding dat er iets mis is met de vga kaart.Of na het XP bootscreeen gaat hij vanzelf weer rebooten waarna hij dan vervolgens in safe modus alleen op te starten is.Als ik dan de bijgeleverde driver instaleer dan werkt alles weer.
De release versie van de driver die wel werkt is
7.60 0109114b-1461c-ati
dit is gewoon een originele ati versie geen aangepaste versie voor deze kaart.
Wie kan dit probleem en heeft er een oplossing voor.
Ps.heb al haast elk radeon topic gelezen mbt de 7500
(had ik nu maar wat meer neergeteld en een officiele ati gekocht ipv een third party versie of in ieder geval een bekendere fabrikant)
dit is hembij digiworld
Met de bijgeleverde driver werkt ie vrij goed deze is echter van 14/9/2001,als ik een nieuwe driver probeer krijg ik na het inlogscherm in XP een blauw scherm met de melding dat er iets mis is met de vga kaart.Of na het XP bootscreeen gaat hij vanzelf weer rebooten waarna hij dan vervolgens in safe modus alleen op te starten is.Als ik dan de bijgeleverde driver instaleer dan werkt alles weer.
De release versie van de driver die wel werkt is
7.60 0109114b-1461c-ati
dit is gewoon een originele ati versie geen aangepaste versie voor deze kaart.
Wie kan dit probleem en heeft er een oplossing voor.
Ps.heb al haast elk radeon topic gelezen mbt de 7500
(had ik nu maar wat meer neergeteld en een officiele ati gekocht ipv een third party versie of in ieder geval een bekendere fabrikant)