Mijn monitor besloot nadat ik de resolutie wat hoger ingesteld had ermee te stoppen. De lichtjes op de voorkant die aangeven of die aanstaat enzo branden niet meer maar wanneer ik er spanning op zet en de power knop indruk hoor ik wel een tikkend geluid er uit komen. Het is overigens wel een oud beestje hoor, uit '94 eentje van dell
Verwijderd
dan is waarschijnlijk iets in je lijstuuring overleden ( waarschijnlijk lijntor)
dat tikken wat je hoort is dat je monitor steeds probeert op te starten maar dat kan hij niet
gewoon ff bij een technisch iemand lags brengen
die weet er wel raad mee
dat tikken wat je hoort is dat je monitor steeds probeert op te starten maar dat kan hij niet
gewoon ff bij een technisch iemand lags brengen
die weet er wel raad mee
Je monitor staat inderdaad te "hikken", zo heet dat in vaktaal. Ff langsbrengen bij een reparateur, als-ie het nog waard is!
Verwijderd
De mijne zoomt en knettert soms aan de achterkant, dan geef ik hem een tik en dan is het weer weg 
Ik heb ook aleens gehad dat er kwam te staan in het voorschermpje: "Hi-power fail"...... monitor keer aan en uit en weer werken
Ik heb ook aleens gehad dat er kwam te staan in het voorschermpje: "Hi-power fail"...... monitor keer aan en uit en weer werken