Kan spellen niet openen

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 08:29

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Op de pc van m'n pa zit een Pine geforce4mx 440 64mb videokaartje. Als ik bijv. Startrek Bridge Commander wil spelen, installeert ie goed, maar bij het opstarten springt het beeld terug naar windows (xp) en blijft het spel geminimaliseerd draaien (loopt niet vast). Kan dit worden opgelost met Detonator drivers? Ik heb al rondgekeken op de website van Pine maar daar staat helemaal niets.

help

overigens op mijn pc werken de spellen wel. (mijn pa heeft een athlon xp 2000+ ik een Duron 800 en een asus 7100)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is dat spel wel geschikt voor WindowsXP :?

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 20:43 schreef Pollewob het volgende:
Is dat spel wel geschikt voor WindowsXP :?
ja hoor, want op mijn pc met xp werkt ie gewoon wel. Overigens is het bij alle spellen die ik probeer..

Verwijderd

Het lijkt me het handigst om inderdaad een update voor je videokaart te halen op internet. Heb het probleem ook weleens gehad en toen kwam het doordat XP drivers installeerde die geen OpenGL ondersteunde. En anders mischien die compabiliteitsmodus proberen(wilde gok).

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
zijn de 28.32detonator drivers for win2k & Xp dan het meest geschikt voor een GF4 mx440 kaart?

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:11

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
de nieuwste detonator driver ondersteunt alle nvidia kaarten
dus ook jouw gf4

Tweakers Discord

Verwijderd

Dat zou ik zo niet weten. Ik 28.32 nu wel geinstalleerd staan maar dat is weer onder Windows 2000. Welke ik onder XP had weet ik niet precies. Maar de laatste zullen toch wel de beste zijn?

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Help... Heb de detonator drivers geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Zijn er soms speciale drivers beschikbaar?

• justifire
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

aja de nieuwe detonator geeft hier ook problemen met opstarten van spellen, je moet de detonator 23.11 of 27.20 maar eens opzoeken (zijn betas en moet je geforceerd instaleren) Zoek er maar eens naar met google, denk dat dat het probleem wel oplost, of heb je perongeluk je stereodriver aanstaan?? Als je niet weet wat dat is hoef je je er ook geen zorgen over te maken :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

28.32 drivers geven hiero ook problemen met switchen. XP en Gforce2. Weten waarschijnlijk niet wat QA is >:)

• justifire
  • Laatst online: 21:36

justifire

Shut up and squat !!

yep hier ook xp+asusv8200 Typisch XP :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1