HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Ik weet dat er programma's als Brahms zijn, misschien dat je daar iets aan hebt?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Brahms net gedownload
(Source, CVS en RPM), bij alledrie werkt ie niet
.
Overigens, arts werkt wel...
Ik ben trouwens root als ik compile
en de RPM's zijn nog niet updated naar de versie voor KDE3. Waarschijnlijk kan ik het hierdoor niet compilenBrahmsMidiRecorder.cpp: In method `Arts::Object_skel
*BrahmsMidiRecorder_impl_Factory::createInstance ()':
BrahmsMidiRecorder.cpp:76: cannot allocate an object of type
`BrahmsMidiRecorder_impl'
BrahmsMidiRecorder.cpp:76: since the following virtual functions are
abstract:
/usr/include/kde/arts/artsmidi.h:123: Arts::TimeStamp
Arts::MidiPort_base::playTime ()
make[3]: *** [BrahmsMidiRecorder.lo] Error 1
make[3]: Leaving directory `/home/whizzi/Brahms/brahms/arts'
make[2]: *** [all-recursive] Error 1
make[2]: Leaving directory `/home/whizzi/Brahms/brahms'
make[1]: *** [all-recursive] Error 1
make[1]: Leaving directory `/home/whizzi/Brahms'
make: *** [all-recursive-am] Error 2
Overigens, arts werkt wel...
Ik ben trouwens root als ik compile
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Dat is een probleem van aRts heb ik toch het idee...ik heb het hier ook de laatste dagen als ik kdemultimedia wil compileren.Op zondag 28 april 2002 22:12 schreef WHiZZi het volgende:
Brahms net gedownload
[foutmelding]
Overigens vermoed ik dat je hier wel iets kunt vinden naar je smaak, mocht je daar nog niet gekeken hebben.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Zojuist vanalles proberen te compilen, maar geen van allen werkte (ongeveer vergelijkbare foutmelding). Het ziet er naar uit dat de library van KDE3 niet worden gebruikt.
Pagina: 1