Toon posts:

NFS 4 multiplayer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een potje racen tegen iemand. We hebben allebei NFS 4. Ik heb kabel internet die ander ISDN. Probeer in te bellen via modem, dial en dan het zijn nummer. Die ander kiest ook modem en dan answer. Het lukt maar niet om verbinding te krijgen. Ben ik nou zo lomp dit moet toch gewoon kunnen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Een verbinding tussen een ISDN Adapter en een analoog modem gaat niet werken nee.. :) Enneh, met kabel inbellen al helemaal niet.. :P

Kun je niet gewoon via Directplay over internet (TCP/IP) spelen? Dan kan jij gewoon via je kabelverbinding werken, en je tegenstander kan met ISDN bij z'n ISP inbellen...

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Komt denk ik omdat je kabel hebt. Die gebruikt volgens mij de kabel aansluiting ipv de telefoon aansluiting. :)

Crorrect me if i'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dat meen je toch niet, urf :) Is dat echt zo? :o

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 16:34
Let me get this straight?
Hij belt in met ISDN op de kabel modem? :?
Dat kan al niet dus volgende optie.
Hij belt in op het nummer van jouw huis telefoon en de kabel modem neemt niet eens op? goh das raar. }:O
Sorry hoor maar ik snap er echt geen ruk van.
Probeer tcp/ip of heeft NFS4 dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik heb kabel internet die ander ISDN. Probeer in te bellen via modem, dial en dan het zijn nummer.
Topicstarter heeft kabel en wil naar die andere sjaak bellen. Dat wil dus niet :z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Woei captain is scherp vandaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jackooo: is onmogelijk.
Degene met kabel zit op een LAN via een TV aansluiting.

Degene met de ISDN via een telefoonlijn en kan dus niet op hetzelfde LAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, ik lees het nu pas. "kabel internet" pfffff :)

TCP/IP zou het dan moeten zijn idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zondag 28 april 2002 20:44 schreef Captain Pervert het volgende:
Dat meen je toch niet, urf :) Is dat echt zo? :o
Meen ik echt hoor :)

En dat laatste stond er voor het geval de topicstarter met een normale modem proberen te bellen (ipv zijn kabelmodem) en hij dat vergeten was te vermelden. Er zijn hier wel meer mensen die iets vergeten te plaatsen/verkeerd plaatsen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer natuurlijk in te bellen met m'n gewone 56k modem dat begrijp ik ook nog wel!!!
MAAR HET PROBLEEM IS DAT NFS4 OP CONNECTING STAAT EN ER VOOR DE REST NIKS GEBEURT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Op zondag 28 april 2002 23:14 schreef jackooo het volgende:
Ik probeer natuurlijk in te bellen met m'n gewone 56k modem dat begrijp ik ook nog wel!!!
MAAR HET PROBLEEM IS DAT NFS4 OP CONNECTING STAAT EN ER VOOR DE REST NIKS GEBEURT.
Jah, maar met een 56k inbellen op een ISDN verbinding gaat natuurlijk ook niet he! :) ISDN werkt totaal anders dan analoge modemverbindingen..

je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.. ;)

#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Waarom zeg je dan eerst dat je kabelinternet hebt :?

Je moet niet inbellen, maar peer to peer connecten. Je maakt beide een internetverbinding, je zoekt uit wat je IP is (bijv. met www.whatismyip.com) en dan connect de ander daarop door middel van peer to peer. Dan werkt het. Tenminste, theoretisch. Want de zooi zal laggen als een bitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Op zondag 28 april 2002 23:17 schreef Zap het volgende:

[..]

Jah, maar met een 56k inbellen op een ISDN verbinding gaat natuurlijk ook niet he! :) ISDN werkt totaal anders dan analoge modemverbindingen..

je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.. ;)
dat maakt weinig uit hoor.. of was het niet serieus bedoeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
Waarom bel je ook in?
Waarom maak je geen tcp/ip game met je kabel modem en join je daar op met analoge modempje.
Gewoon inbellen bij je provider, nfs4 opstarten, ip invoeren en klaar!
Pagina: 1