Edimax Broadband Router Port Problem

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 12:03
hey
ik heb ene Edimax 4-port broadband router gekocht bij Mycom al een tijd geleden. Op zich een goed ding op een paar dingen na:

- als ik online wil hosten dan moet ik een bepaalde port open zetten (das izi en dat lukt me ook) Maar als ik dan host dan kan niemand joinen want dan sta ik niet in de lijst. Ze moeten direct via het spel naar mijn ip pingen en dan joinen. Zodat hij in hun lijst komt. Erg irritant want dan kunnen alleen mn vrienden joinen die mn ip hebben

-als ik msn aan doe dan gaat 1 van de 2 keer internet eruit. Dan moet ik herstellen drukken bij netwerk verbindingen en dan doet ie het weer, maar soms gaat ie daarna nog een paar keer door. Ik heb dit alleen bij MSN

Iemand ervaring hiermee of weet hoe dit op te lossen is.
thnx in advance

• nudie
niemand ?

• nudie
ik wil niet spammen maar ik doe het toch even , kan iemand mij een antwoord geven ? Als je het niet weet zeg dat dan ook dan zoek ik verder, maar ik d8 dat hier de breinen van Nederland rondhingen:S

help

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Als je een server draait achter NAT dan is deze niet zichtbaar in de lijstjes met servers en kunnen de mensen alleen joinen als ze het ip adres weten. :)

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

• dogmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-01 08:06
wat betreft msn....dat probleem had ik ook, met de bios van 1.11 , ik werd er gek van...elke keer als ik msn aansprak dat klapte de gehele internet verbinding eruit... ff gezocht, daarna een biosupdate 1.18 gevonden. Probleem opgelost! alles werkt nu goed.

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 16:26 schreef dogmeister het volgende:
wat betreft msn....dat probleem had ik ook, met de bios van 1.11 , ik werd er gek van...elke keer als ik msn aansprak dat klapte de gehele internet verbinding eruit... ff gezocht, daarna een biosupdate 1.18 gevonden. Probleem opgelost! alles werkt nu goed.
Hmmmz... dat probleem had ik niet met v1.11... Alleen dat ie niks kon versturen :P

Verwijderd

Op donderdag 25 juli 2002 16:26 schreef dogmeister het volgende:
Je kan alleen met 1 pc bij MSN bestanden ontvangen en vesturen toch? EN dat allemaal via DMZ, toch?

Of lukt het je met alle pc's in je netwerk? Indien zo, laat me weten. Heb hetzelfde probleem.
Pagina: 1