ik ben op zoek naar een goede monitor verlengkabel want ik heb er nu een van 2 meter die mijn beeld vern**kt
Iemand aanraders??
Iemand aanraders??
[pessimist on]Op zondag 28 april 2002 18:37 schreef Icey het volgende:
verwacht niet binnen 20 minuten een reply, ga langs bij compu winkel, haal kabel, vind je hem niet goed -> breng hem terug met bonnetje
Omdat mensen in de PC winkel niet alles wetenOp zondag 28 april 2002 18:40 schreef infinity_master het volgende:
[..]
[pessimist on]
ja tuulijk maar waarom stelt iemand dan uberhaubt hier zijn vraag als hij gewoon naar de pc winkel kan gaan
[pessimist off]
Ik vroeg me gewoon af of iemand hier ervaring had...
Tweakers zijn luiOp zondag 28 april 2002 18:40 schreef infinity_master het volgende:
[..]
[pessimist on]
ja tuulijk maar waarom stelt iemand dan uberhaubt hier zijn vraag als hij gewoon naar de pc winkel kan gaan
[pessimist off]
Op zondag 28 april 2002 18:44 schreef Compubiter het volgende:
Bandridgekabels vind ik een erg goed beeld opleveren.
Zijn dat dure kabels??
Verder zoals Icey al zei, is het niet gewenst dat je een topic omhoog schopt na 20 minuten. Dit is gewoon een onderdeel van Netiquette.
[..]
Omdat mensen in de PC winkel niet alles weten.
1,8 meter €11,95. Zal vast wel ergens goedkoper te krijgen zijn.Op zondag 28 april 2002 18:47 schreef infinity_master het volgende:
Zijn dat dure kabels??
Anything goes !!
Verwijderd
Verwijderd
ik denk dat als je 1 kabel van 5 meter hebt en geen storingsbronnen in de buurt dan valt het wel mee, je moet natuurlijk geen 2 verlengkabels doorverbinden want de meeste weerstand zit in de connectoren. ik betwijfel alleen of 5 meter wel bestaat.Op maandag 29 april 2002 16:36 schreef Samp het volgende:
Is er een limiet op het verlengen van die kabel ?
Is 5 meter verlengen (bovenop de standaard kabel die aan je scherm hangt) haalbaar ?
Voor resolutie van 1024 x 768 (16 bit colors)
Of gaat dat een wel erg slecht beeld geven ?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd

Ben ik toch heel benieuwd naar welke switch en welke resolutie/refresh gebruikt.Op maandag 29 april 2002 16:32 schreef RCy2k het volgende:
Hmmmmz... ik snap t probleem niet... heb twee standaard vga-kabels met daar tussen zo'n low-quality switchbox... doet t prima hoor!
Anything goes !!