alleen BlackIce

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
is het ook nuttig om ALLEEN Blackice te gebruiken en verder geen firewall. Ik wilde eerst Zonealarm gebruiken maar die veroorzaakt aldoor BSOD's enzo..

Maar van Blackice stond me iets bij dat ie niet beschermt/blokkeert maar alleen een waarschuwing geeft, is dat zo?

En wat is anders nog een goede firewall?

alvast bedankt

Verwijderd

Is dat zo? Geeft ZA BSOD's? ik heb nl. steeds dat hij een " kan niet naar schijf C schrijven" fout geeft:(

Komt dat door ZA?? Ik gebruik hem in combi met BlackIce...Werkt samen wel goed!

Iemand alternatieven?

• Palomar
  • Niet online
ja in de FAQ van ZA staat dat ie het gewoon doet onder winME.. bij mij doet ie het ook wel maar als ik iets met het netwerk wil doen (of FTP'en ofzo) dan krijg ik best vaak een bsod.. iets met VXD's ofzo.. en als ik ZA uitzet en reboot dan loopt alles weer perfect..

maar om ff op mn vraag terug te komen.. is Blackice ALLEEN voldoende of is het meer een progje dat zegt: "Waarschuwing, je PC wordt NU gemolt, zet hem snel uit!!" en verder dus niks kan blocken?

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
nee... hij blocked ook ...
maar je kan niks terugdoen en da's wel een beetje jammer.

• Palomar
  • Niet online
wat moet ie dan terugdoen??

maar verder is het dus voldoende als ik alleen Blackice installeer?

Verwijderd

Als je een ander programma bij Blackice wilt zetten kan je het beste ATGuard nemen = perfecte combinatie

• Palomar
  • Niet online
hm.. blackice geinstalleerd onder winME, geeft ie een foutmelding over een filter ofzo.. met 0.0.0.0 erachter.. ik moet dan een update installeren volgens mij maar weet iemand ook welke:?
Pagina: 1