Email-adres in buff-out?

Pagina: 1
Acties:

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik zit op dit moment bij een klant (IT-detachering) waar het absoluut niet toegestaan is eigen software te installeren, Natuurlijk draai ik er wel een koe :) maar heb om problemen te voorkomen mijn email-adres in de ini-file vervangen door een een nep-adres (systeembeheer hier wil wel eens gaan neuzen...). Als ik nou de zaak flush zie ik in de logs dat dat foute email-adres wordt gebruikt ipv degeen (mijn eigen dus) die ik in de ini heb staan van de client waarmee ik flush. Maw, het lijkt er op dat in de buff-out het email-adres wordt bijgehouden. Hoe kan ik dat voorkomen/aanpassen?

Verwijderd

Dat is niet aan te passen.

Ieder blokje die verwerkt wordt krijgt de volgende gegevens automatisch mee.

1) e-mail adres waaronder op dat moment gegraasd werdt.
2) OS waarondeer op dat moment gegraasd werdt.
3) client versie waarondeer op dat moment gegraasd werdt.
4) cpu type waarmee op dat moment gegraasd werdt.

Die gegevens kan en mag je niet veranderen van d.net, doe je het toch dan is die buffer file gelijk ongeldig.
Dit is gedaan om de toestanden die bij seti gebeurde te voorkomen (wu's binnen 1 uur klaar terwijl een p3-450 er 9u+ voor nodig had)

Er is wel een oplossing voor dit probleem.
Maak een e-mail account bij hotmail aan en gebruik die voor de client.
De gegevens zijn dan ook niet meer te achterhalen voor de sysop van dat bedrijf en jiij hebt een adres waar je rommel op kunt laten binnen komen.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het lijkt er op dat in de buff-out het email-adres wordt bijgehouden. Hoe kan ik dat voorkomen/aanpassen?[/quote]Niet.

Aanvulling op Sir.Kiekeboe.whatever.he.does:

retire dat emailaccount op je echte account, dan worden toch al je werk-blocks bij je echte account opgeteld. En de sysman ziet toch alleen maar je nep adres.

Behalve als hij bij d.net gaat zoeken op je foute adres, dan komtie bij je goeie uit.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal inderdaad een nieuw account bij hotmail aanmaken voor dat doel. Wel jammer van al die blokjes die al klaar waren die nu op naam komen van xxxx@xxxxxx.xx ... Zou toch ironisch zijn als daar de winnende bij zit!

Verwijderd

dat weet je binnen 1 week.
Dan houd dit project op te bestaan.