Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik dank u zeer, want ik kom er echt niet uit.
Verwijderd
Nou als je er zo over denkt is GoT niet echt een fijne plek voor je. Hij zit dicht omdat je niet duidelijk genoeg bent wat je uitgezocht hebt om je probleem op te lossen en er is zat info te vinden over tv-out problemen.Op zondag 28 april 2002 17:42 schreef toastingnow het volgende:
Dus: Learn to live with it?
Misschien is het dan een idee om dat er in het vervolg bij te zetten als je een slotje ergens opgooit... scheelt je weer de moeite om hier te moeten reageren en is wel zo makkelijk (om niet te zeggen leerzaam voor andere mensen, inclusief mijzelf).
Het is nl. weinig constructief alleen een link naar de FAQ te plaatsen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Als jij aan mij vraagt 'wie is Karel de Grote', en ik duw een geschiedenisboek in je handen, wat doe jij dan? Ik neem aan dat het dan wel duidelijk is dat de info hoogstwaarschijnlijk in het boek te vinden is.Op zondag 28 april 2002 18:24 schreef s_roubos het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En ik heb dus gezocht in de faq. Maar soms kunnen mensen 't gewoon echt niet vinden. Zoals in real life: Zie die vogel daarin de verte? Nee, ik zie 'm echt niet.Op zondag 28 april 2002 18:28 schreef Exirion het volgende:
[..]
Als jij aan mij vraagt 'wie is Karel de Grote', en ik duw een geschiedenisboek in je handen, wat doe jij dan? Ik neem aan dat het dan wel duidelijk is dat de info hoogstwaarschijnlijk in het boek te vinden is.
Is menselijk. Spijt me dat 't zoveel ophef geeft.
Verwijderd
Ik had hier ook niet kunnen reageren, het was in principe al opgelostOp zondag 28 april 2002 18:24 schreef s_roubos het volgende:
Misschien is het dan een idee om dat er in het vervolg bij te zetten als je een slotje ergens opgooit... scheelt je weer de moeite om hier te moeten reageren en is wel zo makkelijk (om niet te zeggen leerzaam voor andere mensen, inclusief mijzelf).
Ik kan wel dikke uitleg bij elk slot gaan typen, maar dat heeft toch geen zin, de klagers blijven toch wel komen heb ik ervaren.
In die FAQ staat het antwoord toch niet? Sterker nog, de FAQ helpt hem niet om het antwoord te vinden.Als jij aan mij vraagt 'wie is Karel de Grote', en ik duw een geschiedenisboek in je handen, wat doe jij dan? Ik neem aan dat het dan wel duidelijk is dat de info hoogstwaarschijnlijk in het boek te vinden is.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
De FAQ inderdaad niet. Maar [search=kwaliteit chrontel] welOp zondag 28 april 2002 18:54 schreef s_roubos het volgende:
[..]
In die FAQ staat het antwoord toch niet? Sterker nog, de FAQ helpt hem niet om het antwoord te vinden.
Maar dat doet er niet toe. Ik denk dat alles nu wel uitgelegd is enzo en mensen gaan elkaar verkeerd begrijpen
dees is afgehandeld
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.