Het is de bedoeling dat je als tweaker met een probleem eerst effe de betreffende FAQ doorpluist om overbodige vragen te voorkomen. Daar kan ik me wel in vinden want het is nog handiger dan wachten op een post ook. Maar het vreemde vind ik dat er geen FAQs te vinden zijn. De eerste post van een forum mogen dan wel het woord FAQ in te titel hebben maar ze verwijzen alleen maar naar een eerdere draad die enigszins met dat onderwerp te maken heeft. De nuttige info is niet gesorteerd en staat midden tussen de niet ter zake doende opmerkingen en dubbele posts en zo. En dat valt me best wel tegen.
Een FAQ is een vraag en antwoord lijst met info gesorteerd in diverse categorieen. Dat stelt mensen in staat om snel hun info te vinden. Pauls FAQ is hier een schoolvoorbeeld van. Ik ben ervan overtuigd dat er een hoop minder draadjes gesloten hoeven te worden als er een goede FAQ sectie komt.
Een FAQ is een vraag en antwoord lijst met info gesorteerd in diverse categorieen. Dat stelt mensen in staat om snel hun info te vinden. Pauls FAQ is hier een schoolvoorbeeld van. Ik ben ervan overtuigd dat er een hoop minder draadjes gesloten hoeven te worden als er een goede FAQ sectie komt.