Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
heb ze een tijdje geleden bij expert gekocht.
dynabyte adverteert er af en toe ook wel eens mee.
inderdaad zwaar relaxte cd's
Hoe duur ongeveer? Moet er nl 200 hebbenOp zondag 28 april 2002 17:24 schreef Korakal het volgende:
heb ze een tijdje geleden bij expert gekocht.
en bij dynabyte had ik al gekeken. staan er niet bij
En imation komt bij 3M vandaan. Heb er nu al 1200 gebrand en geen enkele mislukte.
Gezocht!
Router
Heeft de Mediamarkt ze niet ? Ik was laatst in Aachen en daar heb ik ze zien liggen. Misschien dat de Nederlandse ze ook heeft
...::Under Construction::...
Wat een klotesite zeg. Staat niet eens een productoverzichtOp zondag 28 april 2002 17:36 schreef Ernie_rules het volgende:
Heeft de Mediamarkt ze niet ? Ik was laatst in Aachen en daar heb ik ze zien liggen. Misschien dat de Nederlandse ze ook heeft
edit:
En op de Duitse site staan ze niet
En op de Duitse site staan ze niet
Gezocht!
Router
Ik heb wel es spindels van 25 bij Opussupplies besteld.
http://www.opussupplies.nl
Staan ook in de Shop Survey
.
Staan ook in de Shop Survey
Ik heb dus echt die neon nodig (per 10 verpakt)Op zondag 28 april 2002 18:27 schreef zimmy het volgende:
Ik heb wel es spindels van 25 bij Opussupplies besteld.
Staan ook in de Shop Survey.
Gezocht!
Router
Verwijderd
ik koop mijn Imation CDR cds gewoon bij de Intertoys hier in Hardenberg, ze hebben trouwens niet die leuke kleurtjes maar ze zijn wel goed.
hier waa rik woon , (Heerenveen Friesland dus) verkopen ze die nog 
maar geloof me z ehebben wel ene leuke kleurtje enzow maar voor de rest zijn ze gewoon Ghey
maar geloof me z ehebben wel ene leuke kleurtje enzow maar voor de rest zijn ze gewoon Ghey
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Het gaat ook meer om de doosjes. Die kan ik nl perfect kwijt in mijn opbergsysteem.Op zondag 28 april 2002 18:56 schreef Mary Wana het volgende:
hier waa rik woon , (Heerenveen Friesland dus) verkopen ze die nog
Gezocht!
Router
hmmm doosjes kun je toch los kopen?
kost geen #@$*
kost geen #@$*
Ik heb ze bij Vobis gekocht.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
he ik kan ze wel voor je regelen volges mij 0,80 per stuk, Zijn mooie cd's he
heb ze hiero ook naast me liggen
alleen ik woon in de buurt van utreg, ligt dat dichtbij??
uhm, ik koop ze trouwens bij office centre
kan ze ook zonder kleur krijgen btw zijn wat goedkoper, zelfde kwaliteit en die zijn 0,55 per stuk op spindel van 25.
alleen ik woon in de buurt van utreg, ligt dat dichtbij??
kan ze ook zonder kleur krijgen btw zijn wat goedkoper, zelfde kwaliteit en die zijn 0,55 per stuk op spindel van 25.
Funprice (in Arnhem, Groningen, Enschede en ??) verkoopt ze ook. Weliswaar niet die flitsende gekleurde dingen (gewoon zilver van boven), maar da's volgens mij niks dat een labelpresser niet kan verhelpen.
En inderdaad: met Imation nog nooit een CD'tje vern**kt, in tegenstelling tot de MMore van de V&D :r: alle doosjes naar de knoppen en de helft verpest met branden
En inderdaad: met Imation nog nooit een CD'tje vern**kt, in tegenstelling tot de MMore van de V&D :r: alle doosjes naar de knoppen en de helft verpest met branden
Zo scherp als een voetbal!
nee klopt inderdaad imitation heb ik ooit is een cd'tje mee verneukt doordat de stop doorsloeg, waschmachine, friteuse en een 400 watt voeding, maar ik heb de oudste imitations nou 4, 5 jaar ofzo en die doen et nog eg Perfecto, maar iemand interrese erin, ik regel et
Pagina: 1