Toon posts:

E-tech router nergens te krijgen?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de E-tech router nergens vinden. De routershop was de enigste winkel waar ik hem zelf op kon komen halen en voor een behoorlijke prijs. (De prijzen verschillen namelijk van 119 euro tot 280 euro voor hetzelfde model) Maar deze mensen roepen al 3 weken lang: "Morgen krijgen we hem misschien binnen". Die andere winkels waren of te duur of namen alleen via internet bestellingen op. Nu heb ik veel nare ervaringen met het bestellen via internet en geloof ik er niet meer in. Een aantal komen misschien in aanmerking maar zijn te ver weg. (Ik kom uit Utrecht)

Weet iemand waar deze te kopen is?

Verwijderd

Alpha Computers in Zwolle, www.acbs.nl

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:41 schreef CeLLySeC het volgende:
Alpha Computers in Zwolle, www.acbs.nl
€159,00 is een beetje veel...

Verwijderd

http://www.tweakers.net/pricewatch/19360

2 seconden search.

(Kan er niet een puntensysteem ofzo geintroduceerd worden waardoor dit soort lame dingen niet meer voorkomen? IMHO is dit nl. geen network troubleshoot, maar meer een dumbass troubleshoot)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:47 schreef elguapo het volgende:
http://www.tweakers.net/pricewatch/19360

2 seconden search.

(Kan er niet een puntensysteem ofzo geintroduceerd worden waardoor dit soort lame dingen niet meer voorkomen? IMHO is dit nl. geen network troubleshoot, maar meer een dumbass troubleshoot)
Wat nou? Hoe denk je dat ik anders op die routershop ben gekomen? owh... natuurlijk heb ik daar al gekeken maar daar staan alleen dure winkels en webshops op behalve die eerste 3...

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 16:50 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Wat nou? Hoe denk je dat ik anders op die routershop ben gekomen? owh...
Wat zegt Norrod dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:51 schreef René vd Veen het volgende:

[..]

Wat zegt Norrod dan?
Die zit in groningen

Verwijderd

Dan kan je toch ook de rest van de winkels wel vinden in de pricewatch? Het lijkt me stug dat ik iets in 2 seconden vindt, wat voor jou onvindbaar is...

Bij NorroD Grunn hebben ze vrijdag een grote doos met routers binnengekregen btw.

Verwijderd

Topicstarter
foutje

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:53 schreef elguapo het volgende:
Dan kan je toch ook de rest van de winkels wel vinden in de pricewatch? Het lijkt me stug dat ik iets in 2 seconden vindt, wat voor jou onvindbaar is...

Bij NorroD Grunn hebben ze vrijdag een grote doos met routers binnengekregen btw.
Lees mijn post voor je dit soort dingen zegt. De prijs verschilt nogal en sommige zijn ver weg (2 uur reizen). En ik wil niet weer van zo'n domme webwinkel een doos met een zak zand ontvangen.

Verwijderd

Ik kan de E-tech router nergens vinden. De routershop was de enigste winkel waar ik hem zelf op kon komen halen en voor een behoorlijke prijs.
Volgens mij lees ik wel goed...

Norrod staat verder ook niet bekend als een zandzakken verkoper, dat kan je bijvoorbeeld hier zien.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 17:02 schreef elguapo het volgende:

[..]

Volgens mij lees ik wel goed...

Norrod staat verder ook niet bekend als een zandzakken verkoper, dat kan je bijvoorbeeld hier zien.
Jammer dat ik niet lager kan dan een 4, want die lui verdienen echt niet beter. Wat een ontzettende k*tzaak. Zoals zovelen met mij wordt ik schijtziek van die ellenlange rijen, om d
aarna te horen dat de boel uitverkocht is. Laatst gebeld of een Athlon XP 2000+ op voorraad hadden in de winkel Groningen. Ja, nog drie stuks, dus 1 laten vasthouden. Wat eerder vrij genomen van m'n werk om ding op tehalen. Kom ik daar, 1/2 uur gewacht, alles uitverkocht, stelletje f*ckers. Verder zijn het ontzettende sukkels en vreselijk chagrijnig. Kom ik echt nooit weer. Doe mij Funprice maar, 100 meter verder, maar beste zaak die ik ken.

- Algemene indruk: 6
- Service: 4
- Afhandeling bestellingen: 4

- Algemene indruk: 4
- Service: 4
- Afhandeling bestellingen: 4

- Algemene indruk: 5
- Service: 5
- Afhandeling bestellingen: 5

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Maakt niet uit waar je hem bestelt, je zal overal evenlang moeten wachten omdat E-Tech die dingen om 1 of andere reden niet levert....

Misschien als je geluk hebt dat ergens een winkel is die er nog een heeft staan van de vorige voorraad

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

*zucht*

Zal ik dan ook maar een survey posten met alleen maar 10 erin?

Verwijderd

Anders laat je Norrd gewoon zo'n ding opsturen. Denk je dat ze jou een baksteen sturen ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 17:16 schreef elguapo het volgende:
*zucht*

Zal ik dan ook maar een survey posten met alleen maar 10 erin?
volgens mij werk jij daar... of niet?

Verwijderd

E-Tech router is te bestellen op www.jbc.nl

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Je moet gewoon niet zeiken... als je een zak zand krijgt (wat NIET gebeurt) dan kan je gewoon naar die zaak gaan en je geld terug krijgen. Desnoods voor de rechter want jij wint die zaak dan toch.

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 16:52 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Die zit in groningen
En in Zwolle en in Leeuwarden.

Verwijderd

E-tech adsl/kabel router voor € 149,00 bij jbc computer.
Er zijn er genoeg van op voorraad.

Verwijderd

Waarom zou ik daar werken? Ik ben er vrijdag geweest, en toen haalden ze zo'n E-tech unit voor me uit een hele grote doos waar er nog meer in zaten.

En ik snap trouwens niet waarom iedereen hier zo'n dikke bukker nog helpt ook..

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier is het forum in ieder geval niet voor, als je wil weten waar je iets kan komen wordt je terecht verwezen naar de pricewatch, of probeer google anders eens.

Als je nou nog een beetje fatsoenlijke reacties geeft aan de mensen die je hier helpen, maar nee, dit is echt niet gewenst op het forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.