Toon posts:

1U koeler voor socket 478

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb de search gebruikt en de meeste online-shops van Nederland gechecked.

Waar kan ik een 1U (niet hoger dan 4,5 cm in totaal) koeler kopen en het liefs de Thermaltake A1240.
Het moet er dus een zijn voor een Pentium 4 Socket 478

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Blijkbaar heb je dus niet al te goed gezocht, want ik weet nog te herinerren in een topic een tijdje terug dat er een paar URLs hiervoor werden geplaatst, maar aangezien ik nu ook te lui ben om dat topic aan te geven (:P) geef ik je maar direct 1 URL van een shop waarvan ik zelf weet dat die 1U koelers leveren: astu :)

[edit]
Nog ff wat gevonden: Er is bij OC-Shop iig. wel een t/m 1GHz PIII koeling te koop voor 1U cases, ik zie daarin ook een link naar een Socket 4xx koeling (PIV), alleen waarvoor die koeling is gemaakt staat er niet bij (als in: t/m 1,5GHz oid.) zie [topic=464807/1/100].

Verwijderd

Topicstarter
1) rustig blijven
2) glaasje water drinken
3) tot 10 tellen

Aaaahhh gaat al weer stukken beter.

Dank voor je hulp maar dat zijn allemaal koelers voor socket 370/FCPGA die je bij elke hardware boer kan kopen.

Ik heb dus nodig een koeler die voldoet aan de Intel Pentium 4 spec met of zonder retention mechanisme.

Een voorbeeld zou b.v. zijn de Thermaltake A1240 zie:

Ik vraag me dus af waar ik die koeler of een soortgelijke kan kopen.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zou 't gewoon even navragen bij een paar leveranciers uit de pricewatch die ThermalTake koelers leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Thx Femme,

Ik heb de shop achter thermaltake.nl, ene Bas computers gebeld maar die wisten niet eens dat dat ding bestond.

Het formulier op de thermaltake.com website drie maal ingevuld in drie weken zonder antwoord. (goeie service b.t.w. NOT!)

Als laatste nu maar de sales rep bij Thermaltake gevraagd of hij niet een winkel in de USA weet waar ik dat ding dan met m'n credit card kan afrekenen en hierheen laten sturen.

Dat is het derde onderdeel van mij computer welke niet in Nederland te koop is.
Maar goed dan ben ik oo wel de enige in Nederland/europa met zo'n computer.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als de distributeur hem niet heeft wordt het idd lastig. Grote kans dat andere shops hun Thermaltake koelertjes ook van Bas Computers betrekken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Thermaltake A1240 kunnen bestellen bij Miqro die ze uit Taiwan heeft geimporteerd.
Ik hoop em een dezer dagen binnen te krijgen.
Is eindelijk mijn LanGear af.
Pagina: 1