[cm] paintjob in progress (pics)

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
Omdat ik de komende tijd m'n waterkoeling in m'n kast ga bouwen en het zaakje toch uitelkaar ligt heb ik besloten het chassis en m'n mobo tray even van een kleurtje te voorzien, want dat metaalgrijs word je ook niet vrolijk van ;)

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/traygrijs.jpg

tadaa:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/tray.jpg

en tijdens het spuiten van m'n chassis was de verf op :(
na de koninginnedag ongein ga ik ff een nieuw bussie halen en dan post ik wat meer pics, had toch verwacht dat er meer verf zou zitten in zo'n spuitbus :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 22:45
Prachtig!! Maar wat de fok is dat voor ding :? waar hoort die te zitten?

The devil is in the details.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
LOL

het is de mobo tray van mijn hq08:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/casemod2.jpg

en dat ding wat op de foto staat is de slede waar m'n moederbord normaal gesproken op gemonteerd is

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Op zondag 28 april 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Dat is het geraamte van de kast, alleen alles is eraf incl. zijpanelen... Wat voor kleurtje word(t)/is de buitenkant?

* Illegal_Alien word(t) met of zonder T? (liefst met suiker :))

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:30 schreef Illegal_Alien het volgende:

[..]

Dat is het geraamte van de kast, alleen alles is eraf incl. zijpanelen... Wat voor kleurtje word(t)/is de buitenkant?

* Illegal_Alien word(t) met of zonder T? (liefst met suiker :))
uh nee het geraamte van de kast staat ernaast op de onderste foto, als je goed kijkt kan je em zien helemaal linksboven

maar je kan die dingen dus loshalen enzo, en lijkt me wel zo verstandig om die dingen apart te spuiten

et kleurtje is metallic blauw, die blanke lak die erna overheen moet meurt trouwens echt de pan uit :+

• Chiron

Chiron

Topicstarter
buitenkant van m'n kast laat ik voorlopig nog wel even computergrijs zoals ie is, het ding moet namelijk ook nog naar lanfeestjes enzo en dat is niet bevorderlijk voor de kwaliteit (krassen enzo)

ik kijk eerst even aan hoe m'n chassis eraan toe is na wat lanfeestjes en gesjouw, en ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee in wat voor kleur ik de buitenkant zou willen hebben

zoals ie nu is ben ik eigenlijk best wel tevreden met de buitenkant :)

iemand nog ideeen qua kleur dan?

Verwijderd

Haha lolz. Ik hem mijn removable moederboard tray ook mettalic blauw gespoten :) Net van de week.

Verwijderd

Dat wat jij hebt gedaan heb ik ook gedaan met het gehele geraampte van mijn Aopen HX08 kast. Jij heb ook een HX08 of HQ08 zie ik!

Ik heb de mijne Metalic blauw gespoten.

Hier heb ik een pic van:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2133842877

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2664885739

En ik krijg ook waterkoeling, de rest van mijn casemod is te vinden in mijn sig.

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 16:58 schreef Freezy het volgende:
Dat wat jij hebt gedaan heb ik ook gedaan met het gehele geraampte van mijn Aopen HX08 kast. Jij heb ook een HX08 of HQ08 zie ik!

Ik heb de mijne Metalic blauw gespoten.

Hier heb ik een pic van:

[afbeelding]

[afbeelding]

En ik krijg ook waterkoeling, de rest van mijn casemod is te vinden in mijn sig.
hehe cool
ik was dus bezig met m'n geraamte te spuiten toen de verf op was |:(
dat geraamte is nu dus nog niet helemaal blauw, post ik terzijnertijd wel pics van

mijn blauw wordt iets donkerder dan de jouwe geloof ik

Verwijderd

uuh ja wel leuk..
en waar heb je die rubberbanden vandaan?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 18:51 schreef Woep het volgende:
uuh ja wel leuk..
en waar heb je die rubberbanden vandaan?
om mijn window?

www.caseetc.com, windowkitje

• Chiron

Chiron

Topicstarter
nu ook het chassis, in indigo-blauw metallic, omdat de blauw die ik eerst had niet meer op voorraad was (en ik ben ongeduldig, en ja indigo-blauw was achteraf gezien toch veeel mooier):

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/chassis.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/rgesink/chassis2.jpg

let trouwens niet op de druipers :( er moet nog een laag overheen en daarna nog blanke lak

Verwijderd

dan zou ik wel eerst een stukje schuren :)
lekt behoorlijk. denk dat je de spuitbus iets verder van het geraamte moet houden als je spuit.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Geen wonder dat je spuitbus zo snel leeg is.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 18:07 schreef Devinity het volgende:
dan zou ik wel eerst een stukje schuren :)
lekt behoorlijk. denk dat je de spuitbus iets verder van het geraamte moet houden als je spuit.
mwha ik denk dat ik idd iets te enthousiast ben geweest met spuiten ja :P maar zoiets doe ik niet elke week ofzo

en het grootste gedeelte van het frame zie je niet eens als het goed is, want daar komen de kappen enzo overheen

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:39 schreef Ener-G het volgende:

[..]

mwha ik denk dat ik idd iets te enthousiast ben geweest met spuiten ja :P maar zoiets doe ik niet elke week ofzo

en het grootste gedeelte van het frame zie je niet eens als het goed is, want daar komen de kappen enzo overheen
Gewoon veel op muren en fietstunneltjes oefenen met je maten :+
(Disclaimer: /me kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele neiging tot tagging)

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 18:42 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Gewoon veel op muren en fietstunneltjes oefenen met je maten :+
(Disclaimer: /me kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele neiging tot tagging)
geloof me dat heb ik vroeger zat gedaan, is alweer een paar jaar geleden echter (word te oud voor die ongein, en de spopo's van tegenwoordig zijn ook niet meer zo flex), en op muren is iets anders dan iets volledig dekkend krijgen op een metalen case

Verwijderd

Netjes gespoten hoor! :)
Pagina: 1