"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
The devil is in the details.
LOLOp zondag 28 april 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Prachtig!! Maar wat de fok is dat voor dingwaar hoort die te zitten?
het is de mobo tray van mijn hq08:

en dat ding wat op de foto staat is de slede waar m'n moederbord normaal gesproken op gemonteerd is
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat is het geraamte van de kast, alleen alles is eraf incl. zijpanelen... Wat voor kleurtje word(t)/is de buitenkant?Op zondag 28 april 2002 16:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Prachtig!! Maar wat de fok is dat voor dingwaar hoort die te zitten?
* Illegal_Alien word(t) met of zonder T? (liefst met suiker
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
uh nee het geraamte van de kast staat ernaast op de onderste foto, als je goed kijkt kan je em zien helemaal linksbovenOp zondag 28 april 2002 16:30 schreef Illegal_Alien het volgende:
[..]
Dat is het geraamte van de kast, alleen alles is eraf incl. zijpanelen... Wat voor kleurtje word(t)/is de buitenkant?
* Illegal_Alien word(t) met of zonder T? (liefst met suiker)
maar je kan die dingen dus loshalen enzo, en lijkt me wel zo verstandig om die dingen apart te spuiten
et kleurtje is metallic blauw, die blanke lak die erna overheen moet meurt trouwens echt de pan uit
ik kijk eerst even aan hoe m'n chassis eraan toe is na wat lanfeestjes en gesjouw, en ik heb eerlijk gezegd nog geen flauw idee in wat voor kleur ik de buitenkant zou willen hebben
zoals ie nu is ben ik eigenlijk best wel tevreden met de buitenkant
iemand nog ideeen qua kleur dan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb de mijne Metalic blauw gespoten.
Hier heb ik een pic van:
En ik krijg ook waterkoeling, de rest van mijn casemod is te vinden in mijn sig.
hehe coolOp zondag 28 april 2002 16:58 schreef Freezy het volgende:
Dat wat jij hebt gedaan heb ik ook gedaan met het gehele geraampte van mijn Aopen HX08 kast. Jij heb ook een HX08 of HQ08 zie ik!
Ik heb de mijne Metalic blauw gespoten.
Hier heb ik een pic van:
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik krijg ook waterkoeling, de rest van mijn casemod is te vinden in mijn sig.
ik was dus bezig met m'n geraamte te spuiten toen de verf op was
dat geraamte is nu dus nog niet helemaal blauw, post ik terzijnertijd wel pics van
mijn blauw wordt iets donkerder dan de jouwe geloof ik
om mijn window?Op zondag 28 april 2002 18:51 schreef Woep het volgende:
uuh ja wel leuk..
en waar heb je die rubberbanden vandaan?
www.caseetc.com, windowkitje

let trouwens niet op de druipers
Verwijderd
lekt behoorlijk. denk dat je de spuitbus iets verder van het geraamte moet houden als je spuit.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
mwha ik denk dat ik idd iets te enthousiast ben geweest met spuiten jaOp woensdag 01 mei 2002 18:07 schreef Devinity het volgende:
dan zou ik wel eerst een stukje schuren
lekt behoorlijk. denk dat je de spuitbus iets verder van het geraamte moet houden als je spuit.
en het grootste gedeelte van het frame zie je niet eens als het goed is, want daar komen de kappen enzo overheen
Verwijderd
Gewoon veel op muren en fietstunneltjes oefenen met je matenOp woensdag 01 mei 2002 18:39 schreef Ener-G het volgende:
[..]
mwha ik denk dat ik idd iets te enthousiast ben geweest met spuiten jamaar zoiets doe ik niet elke week ofzo
en het grootste gedeelte van het frame zie je niet eens als het goed is, want daar komen de kappen enzo overheen
(Disclaimer: /me kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele neiging tot tagging)
geloof me dat heb ik vroeger zat gedaan, is alweer een paar jaar geleden echter (word te oud voor die ongein, en de spopo's van tegenwoordig zijn ook niet meer zo flex), en op muren is iets anders dan iets volledig dekkend krijgen op een metalen caseOp woensdag 01 mei 2002 18:42 schreef BananeKoning het volgende:
[..]
Gewoon veel op muren en fietstunneltjes oefenen met je maten![]()
(Disclaimer: /me kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld voor eventuele neiging tot tagging)