Money for nothin' and your chicks for free
Verwijderd
Misschien moet je even een biosupdate doen, zodat AGP4x wordt ondersteund. Zie ook : [topic=133347/1/50]
ik heb de laatste BIOS die 4x AGP ondersteunt. Is ook zo ingestel in de BIOS.Op zondag 28 april 2002 16:18 schreef Courage het volgende:
Misschien moet je even een biosupdate doen, zodat AGP4x wordt ondersteund. Zie ook : [topic=133347/1/50]
Tja dat zou je wel denken. Misschien is het kaartje niet goed. Ga hem morgen maar eens ruilen.Op zondag 28 april 2002 18:34 schreef Cardinoz het volgende:
Dan moet 't gewoon werken.
Verwijderd
Dat is een bug ik heb hetzelfde gehad met die kaart om de 1 of andere manier laat ie het licensie scherm niet zien ( wat bij de kaart een zwart scherm is ) is een bug dus install met een andere kaart n daarna doe je de goeie kaart erin ( pc loopt niet vast )
Ook al gedaan. XP staat er nu volledig op. Gforce erin gestoken en wat denk je: Hangen.Op maandag 29 april 2002 10:58 schreef JosAlders het volgende:
Dat is een bug ik heb hetzelfde gehad met die kaart om de 1 of andere manier laat ie het licensie scherm niet zien ( wat bij de kaart een zwart scherm is ) is een bug dus install met een andere kaart n daarna doe je de goeie kaart erin ( pc loopt niet vast )
In safe mode werkt de kaart wel.
Pagina: 1