beeldscherm niet op 16 bit kleuren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 20:03
(jarig!)
hoi, ik hoop dat ik hier goed zit want ik weet niet of het aan de software licht of de hardware

bij onze buren kan je geen 16 bit kleuren instellen wel 256 waardoor je zou zeggen dat het wel goed is geïnstalleert is.

de videokaart is s3 trio v2 en windows 95 drivers zijn al de nieuwste en ook al opnieuw geïnstalleerd, toen windows net geïnstalleert was deed hij het wel goed

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als de drivers volgens jouw dus goed zijn, probeer het dan te veranderen met PowerStrip en hem daarmee op 16Bit zetten. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32991

Het kan ook aan de resolutie liggen die bepaald hoeveel kleuren er weergegeven kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26970

Bij die kaartjes is de hoeveelheid geheugen van belang, kijk eens of je wel meer kleuren kunt bij een lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Silverstar en Spaceknarf, kevinp zei toch dat het eerst wel goed was? :?
Op zondag 28 april 2002 16:03 schreef kevinp het volgende:
toen windows net geïnstalleert was deed hij het wel goed
Of maakte je een foutje? :?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 28 april 2002 17:31 schreef DataBeest het volgende:
Silverstar en Spaceknarf, kevinp zei toch dat het eerst wel goed was? :?
Ja, maar dat zou ook kunnen omdat Windows de resolutie na de installatie op 640x480 zet, en hij dus in die resolutie wel 16 bits kleuren kan kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 11:25
misschien ligt het niet aan je viedeokaart en moet je je monitor opnieuw installeren. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zondag 28 april 2002 18:20 schreef kleefding het volgende:
misschien ligt het niet aan je viedeokaart en moet je je monitor opnieuw installeren. (8>
Waarom? Het installeren van een monitordriver is totaal overbodig. Installeren als plug&play monitor is zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26970

Op zondag 28 april 2002 18:21 schreef Silverstar het volgende:

[..]

Waarom? Het installeren van een monitordriver is totaal overbodig. Installeren als plug&play monitor is zat.
Kijk maar ff in de FAQ zou ik zeggen, monitordriver installen is vaak toch wel errug handig.
Pagina: 1