Infantry is niet meer gratis, Sony/Station zuigt.

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Sinds een half uurtje ofzo heb ik gehoord dat je vanaf dinsdag 1 mei moet gaan betalen voor Infantry. :r :r :(
het is 6,95 dollar per maand.
Ik hoop dat er helemaal NIEMAND gaat betalen voor Infantry, zodat die hufters bij Sony/station ook zien dat één van de pluspunten van Infantry was/is, dat het gratis is.

Zoals gewoonlijk vertellen ze weer een smoesje dat de test-periode van Infantry voorbij is en dat je er voor moet gaan betalen. Beetje lange test-periode van 4 jaar, nietwaar?!

Zo'n smoesje hadden ze bij F2S ook al (hoewel de kwaliteit toch al minder werd).

Echt weer typisch amerikaans |:( :r

* We wont pay, Sony is GAY! *

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-01 10:50
Cheap mannetje, voor niks gaat de zon op

• JER00N
  • Niet online
Op zondag 28 april 2002 15:58 schreef stefijn het volgende:
Waarom zou een spel alleen goed kunnen zijn als je er 45 euro voor moet neertellen?

En btw, jij hebt zeker ook vast geen spellen van Kazaa gedownlaod?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zondag 28 april 2002 15:59 schreef Pastasaus het volgende:

[..]

Waarom zou een spel alleen goed kunnen zijn als je er 45 euro voor moet neertellen?

En btw, jij hebt zeker ook vast geen spellen van Kazaa gedownlaod?
Nee want dat zuigt :)
FxP is the magic word :+

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:18
Op zondag 28 april 2002 15:58 schreef stefijn het volgende:
De zon gaat helemaal niet voor nix op, ook dat kost energie, als die energie op is zal de zon ook niet meer opgaan, gelukkig schijnt dat nog een poosje te duren :P we draaien nog wel een eindje door

Verwijderd

infantery? url?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ach, voor SubSpace moesten we ook gaan betalen. Daar was ook al snel genoeg een crack voor :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:09
Zoals gewoonlijk vertellen ze weer een smoesje dat de test-periode van Infantry voorbij is en dat je er voor moet gaan betalen. Beetje lange test-periode van 4 jaar, nietwaar?!
Wees blij dat de test-periode 4 jaar was en niet korter!! Als het korter was geweest moest er nog eerder voor betaald worden!

The devil is in the details.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op zondag 28 april 2002 16:29 schreef ReV3rEnD het volgende:
infantery? url?
idd. wat is infantry? :?

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Op zondag 28 april 2002 15:56 schreef Pastasaus het volgende:
Sinds een half uurtje ofzo heb ik gehoord dat je vanaf dinsdag 1 mei moet gaan betalen voor Infantry. :r :r :(
Het spel was beta en is nu gewoon af.
Al vind je het een geweldig spel dan heb je het betalen er ook voor over. zoniet dan ga je lekker een ander spel spelen dat nog wel gratis is. simpel toch? ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

Op zondag 28 april 2002 17:37 schreef knightofn1 het volgende:

[..]

Het spel was beta en is nu gewoon af.
Al vind je het een geweldig spel dan heb je het betalen er ook voor over. zoniet dan ga je lekker een ander spel spelen dat nog wel gratis is. simpel toch? ;)
idd

www.redmoon-online.com

10 dagen gratis
En daarna maak je gewoon weer een nieuw account aan.
En geloof me. Als je uren achter elkaar speelt wordt je wel lvl 100.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• bart_vd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik weet niet waar je statement op slaat Pastasaus maar laat dit even duidelijk zijn: Yankee, de maker en bedenker van Infantry (samen met JeffP), werkt nu al een tijdje aan Infantry ZONDER ervoor betaalt te krijgen. Hoe zou jij het vinden als jij 4 maanden voor niets werkt en nu je er maar een klein beetje voor vraagt (want wees nou eerlijk, 7 dollar per maand is geen onwijs bedrag) mensen zo gaan reageren als jij nu doet.

Belachelijk.

Als jij het geld er niet voor overhebt kan ik dat best begrijpen maar om dit op zo'n belachelijke manier duidelijk te maken: :r (<-- en nee ik gebruik deze smilie niet te pas en te onpas zoals Pastasuas doet.)

Misschien is het jullie al opgevallen maar ik ben Infantry zeer genegen :) Het is een fantastisch spel (ookal ben ik al 2 maanden gestopt met spelen).

(BTW, ik zal binnenkort wel weer is gaan spelen mn naam/namen is/zijn: Agent, Black, Spirit en Sniper.)
( :) Zoals je aan me namen kan zien speel ik al sinds alpha :) )

URL= www.infantryzone.com
Voor nieuws over Infantry: www.nmebase.com

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:45

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is ook altijd hetzelfde in dit g*dvergeten k*tlandje.

Allemaal online spelen maar zodra de makers het ook maar in hun hoofd halen om er een dubbeltje voor te vragen breekt me daar toch de pleuris uit.

Boycotten, niet meer spelen! Hoe durven ze, lijers etc. etc.

Die servers/onderhoud/patches kunnen ze heus wel uit eigen zak betalen, hoe durven ze ons arme gamers op zo'n manier geld af te troggelen. En slechts 4 jaar gratis mogen spelen is helemaal asociaal.

Opknopen aan de hoogste boom!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 01 mei 2002 20:13 schreef keldon het volgende:

Allemaal online spelen maar zodra de makers het ook maar in hun hoofd halen om er een dubbeltje voor te vragen breekt me daar toch de pleuris uit.

Die servers/onderhoud/patches kunnen ze heus wel uit eigen zak betalen, hoe durven ze ons arme gamers op zo'n manier geld af te troggelen. En slechts 4 jaar gratis mogen spelen is helemaal asociaal.

Hoe bedoel je sarcasme :+

• JER00N
  • Niet online
PFff.. laat maar zitten, het enige wat er gebeurt is dat ik afgezeken wordt.
Hoe zouden jullie reageren als je ineens moest gaan betalen om op GoT te komen?

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

Tsja... wil je een berekening hebben van de kosten een gemiddelde T1 verbinding?

Anyway, jullie hebben het programma 4 jaar mogen TESTEN, het was niets voor niets een beta.

Wat jullie hier zien is PRECIES hetzelfde als bijv Westwood doet met Renegade, de multiplayer version testen, en uiteindelijk mag je de echte versie kopen.

Zonder mensen die het testen zullen ze nooit weten of er bugs zijn... en moeten er ladingen patches komen wat alleen maar meer ergenis veroorzaakt.

In theorie kan ICQ ook betalen worden, aangezien we ook nog steeds in de test fase zitten (die ook al 4-5 jaar duurt)

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op woensdag 01 mei 2002 20:13 schreef keldon het volgende:

ja ja, hier hebben we er weer 1 die alles van papa krijgt, gozer sommige mensen hebben het zo ruim als jij, maar ik ga ook echt niet per maand betalen om een spel te spelen hoor, mijn kabel internet gaat binnekort 10 hele euro DUURDER worden! van 40 euro naar 50, en dat vind ik al belachelijk veel! moet daar ook nog zo'n spelletje bij? betalen om een spelletje ONLINE te spelen terwijl ik daar OOK AL VOOR betaal bij mijn PROVIDER!? sorry hoor, komt daar nog eens electriciteit bij voor mijn amd/laptop/server ...die heeeel veel uur per dag aanstaat....

nee, ik koop wel spelletjes in de winkel enzo, maar ik zal niet/nooit gaan betalen per maand voor een spel.

na het herlezen van je posts kan ik er wel even om lachen :) enne gezien je leeftijd lijkt het me niet zo dat je nu nog alles van pa krijgt ;)

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 21:08 schreef Mister_X een verhaal:
als jij dat al veel vind, vergelijk dat dan eens met de kosten van een gameserver
dan niet van het vele werk dat in zo'n spel zit

kom op, die makers moeten ook leven, en het is idd jammer, maar wel begrijpelijk

[edit]hele domme typo

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

Op woensdag 01 mei 2002 21:08 schreef Mister_X het volgende:

[..]
nee, ik koop wel spelletjes in de winkel enzo, maar ik zal niet/nooit gaan betalen per maand voor een spel.
jij besteed het liever aan je configuratie zie ik al ;)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Toiletman
  • Laatst online: 28-01 14:22
idd nogal lamme manier om een topic te maken, en ook best wel representatief voor hoe de meerderheid van de infantry spelers reageert...

Ik ga ook niet betalen, en ik denk dat ik ook stop met spelen. Het lamme aan dit hele gebeuren met infantry is, dat infantry nu bij sony is ondergebracht, in plaats van dat de makers het spel nog in eigen handen hadden. Bart_vd, wat jij zegt is dus niet waar, sinds sony het heeft overgekocht worden yankee en het team gewoon betaald, dus je kan d'r vrij zeker van zijn dat het geld dat nu wordt betaald naar sony gaat en niet naar yankee en jeffp enzo. Yankee en zijn team hadden eigenlijk gewoon wat harder hun best moeten doen om zelf p2p te gaan toen harmless games in de problemen zat. Dan hadden ze het nu nog in eigen handen gehad, had je waarschijnlijk veeeeeel minder gezeik met de community gehad, en ook veel meer begrip onder de mensen voor downtime etc etc etc. Bij planetarion is het op deze manier gegaan, en die zitten nu met een playerbase van 22000 mensen, waarvan niet iedereen betaald, maar wat toch een stuk aangenamer is dan de manier waarop het nu bij infantry gaat... ik ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat verlopen, op het moment zijn d'r maar 200 mensen online ofzo, waarvan maar 20 betalende, en de rest spammende ~guest***'s.

Only dead fish go with the flow

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op woensdag 01 mei 2002 20:56 schreef Pastasaus het volgende:
PFff.. laat maar zitten, het enige wat er gebeurt is dat ik afgezeken wordt.
Hoe zouden jullie reageren als je ineens moest gaan betalen om op GoT te komen?
Ik zou hier dan niet meer komen, maar ik zou het zeer begrijpelijk vinden.
Als ik nou niet kon leven zonder GoT zou ik betalen, omdat de makers enzo dat gewoon verdienen, maar ik kan het missen en dus zou ik niet betalen.

Waarom zit je te zeiken op mensen die jou een paar jaar lang een fantastisch iets hebben laten spelen en het kostte jou geen drol. Op het moment dat ze geld willen krijgen voor iets waar hun geld insteken kots je ze uit, vind ik best sneu maar begrijpelijk.

Als jij nou een eigen bedrijf had, zou jij dan alles gratis doen zodat niemand hoefte te betalen of zou jij geld willen hebben zodat jij minder verlies zou maken? Beslis maar voor jezelf maar ga niet een bedrijf afzeiken omdat jij niet begrijpt hoe het werkt in de wereld.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

Verwijderd

bij de laatste telling werd er nog betaald om op de NGN te komen, en als ik me niet vergis zijn mijn l33t-wars accounts niet gratis (www.l33t-wars.com) en ALS HET GOED IS heb je gewoon 100 gulden gelapt, jaren terug, voor half-life, waarmee je nu nog steeds kunt counter-striken...

kom op zeg. vind je het zelf ook niet vreselijk genant om 4 jaar iets gratis te mogen gebruiken en pissed te worden als twee hobbyisten er na een lange tijd graag iets voor willen hebben, omdat ze er tenslotte vier jaar van hun leven in hebben zitten en ze er duidelijk tijd aan besteden?

grow up.

Verwijderd

Ik hoef infantry niet, heb Counter-STrike :D
Pagina: 1