#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Forget your fears...
...and want to know more...
#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5
Eigenaar van domoticavergelijken.info
Heeft hier ook alleens geholpen met zoiets.
Verwijderd
dat lijkt mij de oorzaak van het probleemOp zondag 28 april 2002 15:58 schreef VageGast het volgende:
Hmmmz mijn systeem zegt dat ik geen IRQ conflicten heb. Deze PC is inderdaad niet geaard, ik zal eens een kijkje nemen of dat iets op gaat lossen!
pc - wel aarden
versterker - niet aarden
schroef ff je speakers open en check of er geen kabeltjes loszitten....
Dat kan nl. ook vreemde geluiden geven!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Bob de Bouwer gaat aan de slag hier
Verwijderd
pc is niet geaard
Siditamentis astuentis pactum.
Op een prehistorische stekkerdoos aansluiten of zo?
Alle stopcontacten zijn toch wel geaard tegewoordign hier in België toch, misschien in Nederland niet...
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Dat is waarschijnlijk gewoon de tuner in je stereosetje die je erdoorheen hoort ofzo. Of de tuner aan je mengpaneel.Op zondag 28 april 2002 16:15 schreef sjakievdboomhut het volgende:
mmh ik heb ook zoiets, ik heb mijn pc op de aux aangesloten. als ik mijn volume hoog gooi dan hoor ik een of andere engelse vent praten, radio of zo,
pc is niet geaard
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Nou, echt niet dus.Op zondag 28 april 2002 22:16 schreef marrekau117 het volgende:
in nederland als het goed is wel, maar niet overal is het zo in oude huizen bijvoorbeeld of idd een pre-historische verdeeldoos
Mijn ouders woonden vroeger in een huis uit plm. 1970: alleen keuken en badkamer geaard.
Mijn ouders wonen nu in een huis uit plm. 1995: alleen keuken en badkamer geaard.
Ik woon zelf in een huis uit 1990: alleen keuken, badkamer en zolder (wasmachineaansluiting) geaard. Ik heb wel inmiddels ontdekt dat er achter een aantal contactdozen een aardleiding ligt, dus ik relatief eenvoudig aarding kan maken.
Forget your fears...
...and want to know more...
Dit hoeft niet persee te maken te hebben met de harddisk..
OM => OH..