[XP] Uit stand-by --> modem slaapt?

Pagina: 1
Acties:

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:16
Wanneer mijn computer uit stand by terug komt, heb ik dat vrij regelmatig mijn modem zegmaar niet meer meewerkt. (hij gaat wel bellen volgens xp maar xp zegt dat de modem niet reageerd) Enige wat ik kan doen is opnieuw opstarten zodat mijn modem opnieuw wordt geinitialiseerd oid. Ik heb al geprobeerd om weer opnieuw naar standby te gaan en opnieuw wakker te laten worden, maar als hij eenmaal niet meer is wakker geworden kan ik doen wat ik wil, ik kan op mijn handen gaan staan maar mooi dat hij dood blijft.

Ik heb een p667, 512mb, rivatnt2, en een modem van Billion ISDN. (pci)

iemand die dit probleem toevallig herkent of de oplossing weet? want ik vind het vrij vervelend om opnieuw te moeten opstarten als ik hem speciaal op standby laat staan zodat ik dus NIET hoef op te starten.. :?

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 08:20
staat er niet ergens in de bios iets van het uitschakelen van bep. poorten als ze een tijdje inactief zijn?

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

i.d.d, dat moet je in de BIOS uit kunnen zetten.

• ikke007
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 14:16
hmmm zal er eens naar kijken! zou het wel vreemd vinden omdat mijn pc de ene keer de hele nacht stand by is en hij dan wel de modem kan gebruiken en de andere keer 2 uurtjes standby staat en dan mijn modem niet kan gebruiken.. maar we gaan het bekijken :)

Lets remove all security labels and let the problem of stupidity solve itself