OMG, erg veel meer moeite doen als het lezen van het onderwerp doen jullie ook niet, ofwel?
Ik heb uren en uren besteed aan het ZELF maken, ik herhaal: ZELF MAKEN van mijn divx-hoesjes. Daar gebruik ik OPENBARE recenties van oa. sites als
www.dvd-review.nl en
www.videoland.nl voor, en voor de plaatjes weer andere sites als
www.veronica.nl.
Als jullie de moeite hadden genomen om ook even op die link te klikken dan zagen jullie ook meteen dat de 2 voorbeeldcovers die er op staan duidelijk ZELFgemaakte covers zijn, aangezien de tekst erbij bijvoorbeeld al nederlands is.
De bedoeling van mijn post was om nog meer fanatiekelingen te vinden die samen met mij deze covers in elkaar willen zetten, omdat het nogal wat werk is om alles alleen te doen.
Als jullie het nu NOG niet geloven dan wil ik wel bijvoorbeeld van m'n cover van the Rock (zie link in post), alle bronnen vrijgeven waar ik de plaatjes enzo vandaan heb.
Voor 1 hoesje gebruik ik wel 6 verschillende sites met materialen.
Het spijt me maar af en toe begrijp ik jullie niet, jullie willen toch dat iedereen hier -binnen de grenzen van wat wel en niet kan/mag- zoveel mogelijk gebruik maakt van jullie forum om info te delen en discussie te voeren, ofniet?....soms lijkt het of jullie nix mooier vinden dan het uitoefenen van jullie moderator-macht.
ik hoop dat mijn topic weer geopend kan worden nu.
lijkt me wel zo redelijk.