achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
ik zou het niet weten maar ik wil zo graag een vernieuwde beach maken maar ik weet niet hoe het werkt met al die lijntjes en blokjes
we hebben binnenkort een lan party in onze dansschool, en nu ben ik die dus aan het maken voor MoHAA. best wel geinig, maar die deuren kan ik maar niet vinden
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
met welke editor bouwen jullie dan? ik heb het ook even geprobeerd, maar ik snap er niks van. Ik kon wel half-life levels builden met Quark (Quake army knife), dus ik kan het wel
BF1: Don-Panio
en daar begrijp ik juist niks van..., de artikels die erbij zitten heb ik helemaal doorgewerkt enzo. Ik krijg geen textures te zien, ik kan geen maps opstarten..., etc.
Een paar vierkantjes trekken lukt me wel..., maar ik krijg helemaal niks te zien aan textures als je die kan kiezen...
Ik zou best wel een mapje willen maken met 30 duitsers vs ik
Een paar vierkantjes trekken lukt me wel..., maar ik krijg helemaal niks te zien aan textures als je die kan kiezen...
Ik zou best wel een mapje willen maken met 30 duitsers vs ik
teken eerst een vierkant je heb al een veld, klik op textures en kies bv general_industrial, aan de rechter kant worden nu de tuxtures geladen. scrollen door de textures kan met de rechter muis knop vast te houden.
nog een vraagje;
hoe maak je een trap, of een ladder????
hoe maak je een trap, of een ladder????
Is er geen tutorial hier voor ofzo? Lijkt me veel handiger, dan telkens hier vragen te stellen en zo kan gelijk iedereen profiteren
dat is ook een probleem, die je bij de editor krijgt is heel erg minimaal
Verwijderd
was op zon lan zon gast die had de rtcw map naar mohaa geconverteerd.. kweet mn god niet hoe.. heb zn email niet meer
in die kleine tutorial leggen ze uit hoe je een player kan toevoegen in je level, maar de opties die hij heeft kan ik helemaal niet kiezen... Dat Info knopje etc, als ik rechtermuisknop doe in de 2d-weergave. Wel een hoop dezelfde knopjes, maar juist die zit er niet tussen...
Iemand een idee?>
Iemand een idee?>
Verwijderd
het was toch een beta 
Volgens mij krijg je de goede versie pas bij de mohaauitbreiding in oktober.
Volgens mij krijg je de goede versie pas bij de mohaauitbreiding in oktober.
Pagina: 1