I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Office Centre kan dit niet van tevoren geweten hebben aangezien alles dicht zat (in Sony verpakking).Op zondag 28 april 2002 15:09 schreef juanp het volgende:
of genaaid door de office center
Zal er ff een foto'tje van maken.....Op zondag 28 april 2002 15:18 schreef MPdave het volgende:
staat er op 't hoesje wel 700MB dan?
Verwijderd
jaOp zondag 28 april 2002 15:59 schreef MadMax het volgende:
[..]
Office Centre kan dit niet van tevoren geweten hebben aangezien alles dicht zat (in Sony verpakking).
[..]
Zal er ff een foto'tje van maken.....
Anders gewoon een paar proberen (niet allemaal) en dan in de winkel ook 1 cd uit zijn (dichte) verpakking halen om te laten zien dat je de boel niet bezeikt.
Btw, heb je ook met de brandersoftware gechecked
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
zullen ze wel niet te moeilijk over doen denk ik, en anders Sony ff bellen
yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....
En that's write is een grote hel.
En dat jij zelfs daar dan nog de moeite voor neemt om te reageren........Op zondag 28 april 2002 16:30 schreef thedolf het volgende:
Productiefoutje. Dat je daar nou een topic voor opent zeg.
Verwijderd
/EDITOp zondag 28 april 2002 16:31 schreef Tweaker.nu het volgende:
inderdaad ff terug naar het office centre
zullen ze wel niet te moeilijk over doen denk ik, en anders Sony ff bellen
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
idd, zoals ik hierboven ook al eens had gezegd:Op zondag 28 april 2002 18:31 schreef Cardinoz het volgende:
Heb je de cd's al uitgeprobeerd? Kan ook gewoon zijn dat er wel 700MB opkan...
Op zondag 28 april 2002 16:29 schreef JaJoah het volgende:
...
Btw, heb je ook met de brandersoftware gechecked Want het kan natuurlijk ook zijn dat de opdruk gewoon verkeerd is.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Misschien dat er bij toeval eentje van 650 mb tussenzit
Zoniet, naar office centre gaan en vragen naar 25 sony cd's van 700 mb
NEEEEEEeeee !!! Want als je van alle cd's de verpakking openbreekt (lees: doorzichtig plastic laagje) dan ben ik bang dat je pech hebt en ze niet meer kan ruilenOp zondag 28 april 2002 18:36 schreef OutSIdeR het volgende:
Tsjek ze eerst allemaal eens.
Misschien dat er bij toeval eentje van 650 mb tussenzit
Zoniet, naar office centre gaan en vragen naar 25 sony cd's van 700 mb
Ja en?Op zondag 28 april 2002 18:44 schreef JaJoah het volgende:
[..]
NEEEEEEeeee !!! Want als je van alle cd's de verpakking openbreekt (lees: doorzichtig plastic laagje) dan ben ik bang dat je pech hebt en ze niet meer kan ruilen
Ze naaien je toch?
Je wil toch zeker weten wat je gekocht hebt of niet?
Ze kunnen nl. ook zeggen dat jij die cd's in die doosjes verwisselt hebt.
Als je nu die plastic verpakking om het doosje laat zitten (sealed) dan kunnen ze dat nooit zeggen.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ja daar heb je gelijk in.Op zondag 28 april 2002 18:57 schreef JaJoah het volgende:
Gewoon 5 of zow ... da's meer dan genoeg om te weten of je terug moet gaan. Dan kun je daar eventueel altijd nog 1 of meerdere onder hun ogen openmaken.
Ze kunnen nl. ook zeggen dat jij die cd's in die doosjes verwisselt hebt.
Als je nu die plastic verpakking om het doosje laat zitten (sealed) dan kunnen ze dat nooit zeggen.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Niet allemaal maar een stuk of 5 jah
Verwijderd
Idd, die Emtec roeleren!Op zondag 28 april 2002 17:19 schreef Bartjuh het volgende:
Die cd's had ik ook , 1-tje brokkelt nu gewoon al helemaal af ,volgens mij niet de beste cdr's ,de enige cdr waar k nog geen problemen mee gehad heb ,zijn die van Emtec.
En that's write is een grote hel.
Die zijn veel te duur. Neem liever imation (van 3M)Op zondag 28 april 2002 19:13 schreef Tweak-Metallica het volgende:
[..]
Idd, die Emtec roeleren!Heb ik ook
Kost geen flikker en ze zijn grandioos goed
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Als die Emtec's al roeleren, dan zijn Mitsui's CDRs helemaalOp zondag 28 april 2002 19:13 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Idd, die Emtec roeleren!Heb ik ook
Tot nu toe zijn Mitsui's in my house da best
(who_am_i heeft al vele soorten cdrs gefikt