Probleem met gebrande film cd's (avi/divx/vob)

Pagina: 1
Acties:

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 08:28
Ok, vaag probleem, als ik films brand (avi/mpg/vob/whatever)
lijkt alles goed te gaan. Als ik de film daarna in de brander wil lezen/afspelen lijkt deze het in eerste instantie goed te doen.
Echter verschijnen er ineens allerlei paarse, groene en rare artefacten in beeld. Als ik de film met windows weer terug naar mijn hd kopieer levert dat bij afspelen nog steeds diezelfde rare blokken op. Als ik ehm echter afspeel in andere cd-rom spelers/dvd spelers zijn ze wel 100 % in orde net als de orginele file voor het branden.
Voor de rest heb ik nooit problemen met het branden/lezen van data of andere cd's. Wat ik zo vaag vind is dat hij dus prima brandt maar zijn eigen gebrandde cd's vervolgens niet goed kan lezen. Verder ook vreemd dat windows bij het kopieren geen enkele foutmelding geeft, maar de file wel verneukt is :?
Mijn systeem :
Athlon xp met Windows xp,
Yamaha crw8824 brander en nero.
Iemand een idee ??

Anything goes !!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

En als je het met easy cd creator brand , wat gebeurt er dan? Probeer anders ook een nero opnieuw te installeren.... En met welke opties brand je de cd's?

Raku

• Virtox
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-04 08:28
Easy CD creator niet geprobeerd, ik heb nare ervaringen met het gebruik van meerdere brand progsels door elkaar.
Ik update Nero regelmatig maar ik merk geen verbeteringen.
(Ben nu aan het branden met 5.5.8.0 ben benieuwd=ook kut geworden :( )
Opties die ik kies zijn variabel, vcd, svcd en ISO1 mode2/xa, ook de snelheid maakt niet uit, 1x en 8x.
Ook verschillende cdr's maakt niet uit.
Tot nu toe geven alle opties hetzelfde resultaat.
Eerlijk gezegd denk ik dat het in het uitlezen/afspelen zit.
Daar de cd's het op andere spelers prima doen.
Thnx anyway :)

AAAAAAAAAARGH, niet te geloven maar ik heb het kunnen oplossen. De reden was een brakke ide kabel.
Nu denk je, das het eerste wat je checkt, en dat klopt dat heb ik dus gedaan, maar ik heb dus 2 brakke kabels |:(
Vermoedelijk zijn de 2 brakke kabels te lang, ze zijn nl 10 cm langer dan "normaal". F*ck F*ck F*ck. Nuja tis in ieder geval opgelost, gelukkig is mijn brander niet naar z'n grootje :):)

Anything goes !!