Toon posts:

Betreft gesloten topic.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me had een een raar probleem waar we niet uitkwamen. Dat heeft ie gepost hier op het forum. Alleen het topic is dicht gegooid omdat de desbetreffende mod dacht dat ie de oplossing wel wist. Hij zat dus helemaal fout. :(

[topic=480304/1/25]
Tja, aan het plaatje te zien is het gewoon een oud beestje.. (72 pins geheugen enzo )
Dan is het vrij normaal dat een cdrom niet wordt herkend in de bios..
Echter, als je hem aansluit, dan kun je wel je cdrom benaderen via een bootdiskette met cdrom-drivers of via windows..
We hadden die drive al aangesloten en geprobeerd via een bootdisk het aan de praat te krijgen. Helaas dus ook niet gelukt. Ook had Twynn beter moeten lezen. Een paar posts terug stond duidelijk dat dat mobo boot from cdrom ondersteunde. Dit topic is dus onterecht gesloten. We hadden niet eens kans om te reageren op wat er was geschreven. |:(
Ik vind dit ongepast en zou graag willen dat het topic weer heropend wordt.

Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[topic=480414/1/100]

Volgens mij heeft Twynn een bevredigend antwoord gegeven, en anders kon je hem contacten op ICQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 28 april 2002 15:18 schreef Duncan het volgende:
[topic=480414/1/100]

Volgens mij heeft Twynn een bevredigend antwoord gegeven, en anders kon je hem contacten op ICQ
Als hij een bevredigend antwoord had gegeven had ik dit ook niet gepost. |:(
Ik heb hem al een mailtje gestuurd met de url van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:45

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 28 april 2002 15:18 schreef Duncan het volgende:
[topic=480414/1/100]

deze is juist een van de weinige nette meldingen. als de oplossing die daar in de message staat niet de goede blijkt te zijn, kan het dat het een misciommunicatie is. Dat gebeurt (naast de 95% onterechte topics heb je ook nog de 5% terechte LA topics ;)).

Twynn moet hier maar eens naar kieken :)

_LOSS_ als je relaxed blijft gaat het sneller en beter werken :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Bij deze gaat ie weer open; ik heb Twynn ookal een ICQtje gestuurd, maar hij is op dit moment even niet aanwezig.
Sorry voor de late reactie: ik had even telefoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:35
Allereerst sorry voor de late reply..

Ik zie dat Kaj het topic al heropend heeft, dus het probleem is al opgelost..
En verder was het eigenlijk ook niet m'n bedoeling om dat topic te sluiten.. Dat bericht was eigenlijk gewoon bedoelt als reply, maar in alle haast die ik vanmorgen had is het een en ander fout gegaan..
Dus hierbij mijn excuses :)
Pagina: 1