floppy disk fail (40)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40772

Topicstarter
ik zit met een probleem ..

tijdje geleden had mijn asus a7a de geest gegeven, alle fan connectors op mijn mobo naar de klote. Ik had nog 2 weken garantie, dus geen probleem.

na 1,5 week wachten (helemaal top dus) kreeg ik mijn mobo terug. alles aansluiten, en de fans draaien zich een ongeluk.

Maar het rare is dat ik mijn floppy drive niet meer aangezwengeld krijg. Heb alles geprobeerd, en ook GEZOCHT OP GOT, maar nix. Als ik dus op alle manieren die kabel probeer aan te sluiten, zoals in de andere topics staat omschreven dan doet ie nix. Terwijl ik hiervoor geen problemen had.

Het rare is dus ook dat ik op mijn mobo een heel andere biosversie heb.... ik had eerst 1.03 en nu is de bios veranderd in 1.07. Heb ik iemands andere mobo gekregen? of zijn die gasten zo tof om mijn bios te upgrade?n

Weet iemand wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
kijk eens in de bios of hij wel goed staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
staat gewoon op 1.44 mb floppy drive op a... wat zou ik dan moeten instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05 14:35
staat je floppy disk controller wel enabled in je bios?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

heb ik ook gehad op een epox 8kha+

alles geprobeerd: 3 verschillende floppy drives, 3 kabels op alle manieren aangesloten gehad. Uiteindelijk maar terug gestuurd. Bleek gewoon floppy controller stuk te zijn.

/edit:

bij mij waren ook de usb controllers stuk maaar dat ter zijde =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
go$%#$%#@#4 ,

Als die controller naar de klote zou zijn, dan wordt ik echt gek!!!! :(

dit gezeik heb ik dus al een keer met mijn lg monitor gehad, uiteindelijk 11 gerepareerde aan mijn huis laten brengen, en de 12e keer een nieuwe...

kutte is dat deze pc zakelijk wordt gebruikt, en dat de studio op zijn gat gaat liggen. Dat wordt maandag even de klootzak uithangen bij computerland. Voor iedereen die daar werkt... het is niet persoonlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maaruh

zouden ze mijn bios geupdate hebben, of heb ik een mobo van iemand anders gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op zondag 28 april 2002 14:52 schreef vibe_line het volgende:
maaruh

zouden ze mijn bios geupdate hebben, of heb ik een mobo van iemand anders gekregen?
Ik denk een refurbished one :)

Die dus een kapotte floppycontroler heeft :{

NIEUWE eisen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
zo'n zelfde probleem heb ik ook.....Boot hij bij jou wel verder? Kijk:
[topic=481052/1/25]

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
probleem is nog steeds niet opgelost, maar ik kan wel verder booten

hij detecteerd primary master en slave... en dan krijg ik die foutmelding... vervolgens kan ik op f1 drukken om door te booten... dus wat dat betreft heb ik iets meer mazzel.

Heb maar via de bios ingesteld dat ie de fout moet negeren. ga morgen me maar eens kwaad maken... eerst psychisch opladen...

damn wat wordt ik gek van die reparatieservice van hardware fabrikanten.... :(
Pagina: 1