Toon posts:

Detonator Drivers 28.35

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn drivers, wanti k krijg ze niet verwijderd!!!! JA ik heb al een detonator destroyer geprobeerd alleen deze geeft foutmeldingen in xp en werkt dus niet!!!!

Ik ben het onderhand wel een beetje zat met XP, aangezien ik telkens weer een andere probleem ondervindt met mijn Geforce 3!!!

Kan iemand mij vertellen waar ik en detonator verwijderaar kan vinden voor WIN XP !!!!!!
en Hoe ik in Windows de nieuwe drivers moet installeren aangezien hij maar blijft aangeven dat er al een nieuwe versie ?? drivers zijn geinstalleerd!!!

Ik wil ze verwijderen omdat er een fout zit in DET 28.90 en wil terug naar 28.35

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:29
Misschien configscherm -> software ?

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Op zondag 28 april 2002 14:21 schreef Bounty het volgende:
Ik heb een probleem met mijn drivers, wanti k krijg ze niet verwijderd!!!! JA ik heb al een detonator destroyer geprobeerd alleen deze geeft foutmeldingen in xp en werkt dus niet!!!!

Ik ben het onderhand wel een beetje zat met XP, aangezien ik telkens weer een andere probleem ondervindt met mijn Geforce 3!!!

Kan iemand mij vertellen waar ik en detonator verwijderaar kan vinden voor WIN XP !!!!!!
en Hoe ik in Windows de nieuwe drivers moet installeren aangezien hij maar blijft aangeven dat er al een nieuwe versie ?? drivers zijn geinstalleerd!!!

Ik wil ze verwijderen omdat er een fout zit in DET 28.90 en wil terug naar 28.35
gewoon update driver ---> install from a specific location bijvoorbeeld D:\Win2k_XP_2832_comp ---> en dan als windows gaat zeiken dat ie al geinstalleerd is kies je voor toch maar "continue with installation'

Ja sorry ik heb de engelse versie van XP maar hoop dat het duidelijk is.

Ik heb op deze manier gisteren 4x andere drivers geprobeerd.
Trouwens de 28.32 met nvfixres compatability is veel beter dan de 28.90.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik heb op het moment 28.90 draaien.
Gisteren heb ik nog ff gedowngrade naar 28.80 om 3dmark te testen (.80 vs .90).
Gewoon dus update (of eigenlijk downgrade) driver doen dus.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.