Toon posts:

welke gf4 past wel op epox 8kha+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat te hebben doorgelezen (ook met search),
vraag ik me af welke gf4 WEL past zonder zo'n condensator van m'n mobo af te rukken. Ik zat te denken aan:

Creative Labs TI4400
ftp://marcoms:artwork@62.189.242.189/pub/artwork/a5_rgb/3db4t4400_b.jpg

ASUS TI4400
http://www.asus.com.tw/vga/agpv8440/overview.htm

bij beide weet ik niet of de consensator in de weg zit, bij de Creative Labs gf4 lijkt dit wel het geval te zijn

Maar geef maar aan welke wel past !! (ook andere gf4z)

Verwijderd

Lees deze maar eens door : [topic=479869/1/50] :)

Verwijderd

Topicstarter
Deze had ik al doorgelezen, iig bedankt
Maar omdat mijn eerste keuze uit gaat naar deze 2 kaarten zou ik 't graag van deze kaarten willen weten
(natuurlijk ook van andere gf4z >:))

Verwijderd

Topicstarter
anybody??

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:33
Bel of mail eens naar Informatique, deze verkoopt zowel het Epox moederbord en de videokaarten waar je meer info over wilt hebben.
Adres staat in de shopsurvey.

Verwijderd

Heb dit bord ook gehad, mijn Gainward paste er net, maar dan ook net in.

Verwijderd

Topicstarter
thx for reply,
waarom heb je van mobo geswitched en hoe bevalt die gainward??

Verwijderd

Moest natuurlijk het nieuwste weer even uitproberen, vandaar een switch van KT266A naar KT333 bord.
Ik ben een fervent liefhebber van Gainward, vind de kwaliteit uitstekend.

Verwijderd

je kan ook de condensator buigen ipv eraf rukken :)

Verwijderd

Topicstarter
dan weet ik iig dat er toch enkele gf4z geen problemen opleveren, 'k vind het alleen jammer dat er over de bovenste 2 kaarten zo weinig info is.

Verwijderd

Op maandag 29 april 2002 10:03 schreef Bronco Billy het volgende:
dan weet ik iig dat er toch enkele gf4z geen problemen opleveren, 'k vind het alleen jammer dat er over de bovenste 2 kaarten zo weinig info is.
Enkele die GEEN problemen opleveren?
Zijn er die wel degelijk problemen opleveren dan? Want afgezien dat dat verhaaltje maanden terug eens de ronde deed heb ik verder nog geen enkel geval gelezen waarbij een GF4 niet pastte in een bepaald mobo, dus ook niet de 8KHA+.

Is dit wel het geval noem ze dan AUB even op want dan kan ik daar rekening mee houden!

Als ik die Leadtec kaarten zo bekijk met die grote koelblokken erop kan ik me wel voorstellen dat dat blok al gauw problemen oplevert met uitstekende condensatortjes op een mobo in de buurt van het AGP slot. Maar zoals al gezegd, heb van dit soort problemen nog niets gelezen. Zijn die er wel vertel het dan aub!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 03 juni 2002 22:42 schreef SALLY het volgende:
Als ik die Leadtec kaarten zo bekijk met die grote koelblokken erop kan ik me wel voorstellen dat dat blok al gauw problemen oplevert met uitstekende condensatortjes op een mobo in de buurt van het AGP slot. Maar zoals al gezegd, heb van dit soort problemen nog niets gelezen. Zijn die er wel vertel het dan aub!
Die Leadtek kaarten passen dus zeker wel (iig de ti4400), draait hier al een paar weekjes perfect :)

Verwijderd

OK goed om te horen. Ik heb zelf toch ook niet het idee dat er echt wat in de weg kan zitten in de buurt van dat AGP slot. Er zit wel EEN weerstandje onder die misschien met naar beneden overlappende koelblokken ofzo in de weg zou kunnen zitten kan ik me zo voorstellen.

Maar niemand die een kaartje kan opnoemen die niet gaat passen?

• Pollewob
  • Niet online
Die weerstanden maken niets uit, maar zie je die 2 groene condensatoren rechtsonder bij het agp slot zitten?
De ruimte tussen mijn ti4400 en die 2 dingen is echt nog geen halve milimeter ofzo :)
Bij de Leadtek past het dus net, maar ik kan me best voorstellen dat er ook kaarten zijn waarbij het net niet past..

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:42 schreef Pollewob het volgende:
Die weerstanden maken niets uit, maar zie je die 2 groene condensatoren rechtsonder bij het agp slot zitten?
De ruimte tussen mijn ti4400 en die 2 dingen is echt nog geen halve milimeter ofzo :)
Aha! Dat zijn dus de boosdoeners? Ik dacht dat het om 1 weerstndje ging, of is er maar 1 van de 3 die daar bhij elkaar zitten die in de weg zit? Is het dan je fan ofzo die daar bijna tegenaan komt? want met chippies/geheugenchippies wordt een kaart niet echt dik, is verder allemaal erg plat en dan zou je zeggen dat dat verder van die condensatortjes ook geen last zou hoeven hebben?

• Pollewob
  • Niet online
Nee, er zitten nog een paar van zulk formaat condensatoren op de videokaart, en die komen dus bijna tegen het mobo aan.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:47 schreef Pollewob het volgende:
Nee, er zitten nog een paar van zulk formaat condensatoren op de videokaart, en die komen dus bijna tegen het mobo aan.
Ohja dat is waar, die heb je ook steeds meer op die videokaarten he, condensatoren. OK.

Maar ik ben nog steeds benieuwd met welke GF4's het dan toch echt mis gaat!

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Op zondag 28 april 2002 14:12 schreef Bronco Billy het volgende:
Na wat te hebben doorgelezen (ook met search),
vraag ik me af welke gf4 WEL past zonder zo'n condensator van m'n mobo af te rukken. Ik zat te denken aan:

Creative Labs TI4400
ftp://marcoms:artwork@62.189.242.189/pub/artwork/a5_rgb/3db4t4400_b.jpg

ASUS TI4400
http://www.asus.com.tw/vga/agpv8440/overview.htm

bij beide weet ik niet of de consensator in de weg zit, bij de Creative Labs gf4 lijkt dit wel het geval te zijn

Maar geef maar aan welke wel past !! (ook andere gf4z)
Ikzelf wil de MSI Ti4400 (MS-8871) kopen en heb vernomen dat dit precies dezelfde kaart is als de Creative Ti4400. Anyway, kijk eens hier:
http://www.deviantpc.com/reviews/cti4400/p2.shtml
en je ziet in een review van de Creative Ti4400 (zelf niet ge-googled?) dat je je geen zorgen hoeft te maken :)
Pagina: 1